Inlägg från: fettofjant |Visa alla inlägg
  • fettofjant

Bugaboo Donkey

hejsan. jag är lite sugen på en donkey duo.. har Bf om ca 2 veckor och dottern är snart 21 månader så känner att det är dags att börja ta tg i syskonvagnsgrejen :-P är det nån av er som beställt sin donkey duo från pramworld? isf undrar jag lite vad som ingick i priset.. "allt" man behöver eller tillkommer kostnader på tillbehör? på en del svenska sidor ingår ju det mesta men då kostar det ca 4000 mer.. tänkte man kanske kunde komma undan lite lindrigre

• fettofjant
    Mrs TH skrev 2012-03-28 20:39:35 följande:
    Nu har jag mailat kontakuppgifter till PW, hoppas de ringer imorgon så att vi kan beställa en donkey. 10790:- + - nån krona. Det blir en med svart bas och sandfärgad top. 24 dagar ungefär var den beräknade leveranstiden .
    åh va spännande! jag. får inte in pengar på kontot förrän på fredag så jag ska vänta med att maila dom tills dess så det inte blir nått konstigt :P jag tänkte mej en svart/röd, mest bara för att jag har en röd skötväska nu så det ska matcha.. haha :) berätta gärna hur det gått när du pratat med dom!
  • fettofjant

sådärja.. igår slängde jag iväg beställningen för lillasyster tyckte att i fredags, (9 dagar före BF) då jag tänkte beställa,va en bra dag att kika ut på fick tillbaka ett mail idag att det är 4-5veckors leveranstid just nu pga många beställningar och frågan om vi ändå vill beställa. skickade tillbaka att vi ville beställa ändå så väntar bara på samtalet nu..så förhoppningsvis ringer dom imorgon pengarna dras direkt eller? och får man nått slags kvitto eller så?

• fettofjant
    fettofjant skrev 2012-04-02 16:28:24 följande:
    sådärja.. igår slängde jag iväg beställningen för lillasyster tyckte att i fredags, (9 dagar före BF) då jag tänkte beställa,va en bra dag att kika ut på fick tillbaka ett mail idag att det är 4-5veckors leveranstid just nu pga många beställningar och frågan om vi ändå vill beställa. skickade tillbaka att vi ville beställa ändå så väntar bara på samtalet nu..så förhoppningsvis ringer dom imorgon pengarna dras direkt eller? och får man nått slags kvitto eller så?
    ...från pramworld glömde jag såklart skriva (amningshjärna:))

dom ringde nyss, mannen pratade med dom sen sprang han ut med den inte så tålmodiga stora dottern direkt så jag vet inte riktigt vad som sas, men jag hoppas beställningen är gjord iaf.. spännande!
  • fettofjant
    Sarahkka skrev 2012-04-17 19:37:34 följande:
    Hur länge fick ni vänta på åsnan från PW? Och hur mkt fick ni lägga i deposition? Det är tydligen 5 veckors väntetid plus 1 vecka för leverans. de vill att jag sätter in 50% av summan som deposition. Har ni också fått göra så? Kan man lita på dem?
    jag beställde min för två veckor sen från PW, då var det 4-5 veckors leveranstid och dom drog hela summan på en gång. fick ett kvitto på betalningen dagen efter på mailen och räknar dagarna tills den kommer :)
Svar på tråden Bugaboo Donkey