linaloo skrev 2012-01-09 14:27:36 följande:
Merde, beställde en duo med svart bas och rosa topset till liggdel och svart suflett till sittdelen. Maila o hör med dem igen, säkert bara nå missförstånd.
Säkert :) Har i vart fall lagt en beställning nu så får väl vänta att dom ringer upp (förhoppningsvis imorgon).
Lillebror12 skrev 2012-01-09 16:07:11 följande:
Vi fick veta att det skulle ta tre veckor och det gjorde det. Jag skulle litat på Pramworld. Om du säger att du har BF snart så kommer du säkerligen prioriteras också (vi sa att vi hade BF i maj så då kickade de nog ner oss på prio för andra fick vagnen inom en vecka ungefär samtidigt som vi beställde).
Ja, jag bestämde mig för att göra det. Har egentligen inte superpanik (även om det känns så ibland). Har bf i februari och eftersom sambon kommer att vara hemma länge tillsammans med mig behöver vi ju inte vagnen på studs.
Det känns iaf. bra att så många varit nöjda med pramworld. Har hela tiden känt mig väldigt tveksam till att köpa en så pass dyr vagn utomlands men med tanke på prisskillnaden känns det ju bara tokigt att låta bli (mest enligt sambon då).