Inlägg från: BeanBag |Visa alla inlägg
  • BeanBag

Bugaboo Donkey

Hej

Jag funderar på en Donkey till vårt nästa barn men undrar om det är helt galet av mig eftersom jag inte kommer att använda den som syskonvagn utan bara som singelvagn?
    Är det någon som bara har sin Donkey som mono?

• BeanBag
    Söte79 skrev 2012-04-14 15:58:51 följande:
    Hej! Jag har köpt den att bara användas till ett barn! :0) Är super nöjd!
    Vad kul Mina vänner tycker att det är en syskonvagn och ser konstig ut i monoläget, men jag tycker sidokorgen ser superpraktisk ut!
  • BeanBag
    Luella skrev 2012-04-14 20:21:54 följande:
    Det spelar väl egentligen ingen roll hur en vagn ser ut, bara den är praktisk. Jag älskar korgen bredvid
    Fast jag tycker den är toksnygg och för mig är det också en viktig del när jag ska lägga ut så mycket pengar
  • BeanBag
    Luella skrev 2012-04-14 23:47:50 följande:
    Jo, det tycker jag också men det är ändå funktionen som är viktigast och det är främst det jag betalar för. Jag skulle tex aldrig lägga pengar på en snygg vagn som inte passar mina användningsområden. Om vagnen skulle råka vara ful kan jag leva med det .
    Nej en opraktisk vagn skulle inte jag heller köpa det är därför jag inte köper en cam eller frog. Jag tycker de är galet snygga men totalt opraktiska för mig Just nu ligger Donkeyn högst upp på listan och tvåa ligger en iCandy Peach jogger. Snygga vagnar som verkar passa vårt behov.
  • BeanBag
    Silvera skrev 2013-03-27 21:17:16 följande:
    Jag ska åka till USA i juni, och funderar på att sälja min donkey innan jag reser, eftersom jag vill köpa en donkey med svart chassi när jag är där. Eller en Buffalo... Kanske inte rätt tråd att prata om buffalon, men någon som har prövat den än? Fast jag skulle ju allra helst ha en buffalo med svart chassi såklart... :)
    jag kollar ofta på Blocket, och där ligger en begagnad på ca 10 000:-
    Buffalon finns inte i USA än och jag tror inte lanseringsdatum är bestämt än. Den finns inte heller i All Black utförande. Jag skulle också vilja ha en Buffalo med svart chassi
  • BeanBag
    Doa skrev 2013-04-16 14:19:21 följande:
    Kan man ha en Buffalo suflett på en donkey?
    Ja det kan man. De som har testat säger att det sitter bäst om man köper buffelns suflettfästen och skenor också. Fungerar tydligen bara i monoläge eftersom buffelsuffletten är bredare än donkeyns.
Svar på tråden Bugaboo Donkey