Bugaboo Donkey
Hej,
Jag hoppar in här. Vi ska få "nr 2" i augusti, då blir vår dotter nästan 2 och jag har verkligen tok kärat ner mig i Donkeyn. Min man pluggar för tillfället så priset svider något så jag har googlat och sökt med ljus och lykta för att komma billigare undan än de 14 800 som den kostar här i Sverige. Efter att ha letat både nytt och begagnat i Holland, Tyskland och England verkar det ändå som att bästa pris i förhållande till nytt/begagnat blir att handla via Pramworld som jag sett att några av er gjort.
Ni som fått era vagnar därifrån är ni nöjda? Hur blir det om något går sönder? Sköter man det via dom eller via vilken Bugaboo återförsäljare som helst?
Mrs TH: Betalade du 11 200 inklusive frakt? Det är ju jättebra!! Var det pw som skötte frakten då eller? Har nämligen mailat med en tjej i Tyskland som säljer en begagnad Donkey privat men det är just frakten vi kör fast på. Inte så jättepoppis (vilket jag förstår) att skicka till Sverige istället för att någon ska hämta den hemma hos henne :)
Vore så skönt att få en sprillans vagn, men ändå några tusen billigare än vad den kostar här hemma