Inlägg från: down under |Visa alla inlägg
  • down under

Bugaboo Donkey

Är det någon som vet om uvnätet till cameleon passar på donkeyn?

• down under

spigg skrev 2012-04-29 12:54:33 följande:
     Borde funka finfint! Inte testat men Camens sits är ju något större än Donkeyns och myggnätet är ju ändå rätt generöst i passformen.
    Pratar du om det vanliga myggnätet nu?
    Jag menar uv solskyddsnätet.. det sitter ju mega tight på camen men om donkeyn är smalare så kanske det går bra.

En annan fråga,
    Det vanliga solparasollett till camen, funkar den på donkeyn eller är det helt andra fästen som gäller?
    Ska beställa en donkey snart och håller på att sälja av mina cam tillbehör men om dom ändå funkar på donkeyn
    så e det ju dumt att sälja bort dom!
  • down under

Idag beställde jag oxå en Donkey från pw.
    Det blev en svart med rosa sufflett på sittdelen, en extra electric blue sufflett,
    en silver solsufflett, en adapter till bilstolen, och två sittdynor.. en svart och en rosa...
    Gick på 14150kr för allt... hoppas verkligen att den är värd det priset! Det är ju helt sjukt egentligen..
    Kostar ju lika mycket som en bättre beg bil..
    Skulle ta ca 5 veckor..

• down under

jag fick oxå ett mail igår att dom skickat iväg vagnen.. skulle ta upp till 7 vardagar innan den var framme! Spännande! Beställde den 7/5..

Nu måste jag sälja min älskade cameleon...hur ska det gå? 

• down under

Idag kom min kära Åsna! Så fort barnen somnat ska jag packa upp den!
    Det enda problemet hittils.. Bara 2 av 3 paket har anlänt.. det tredje är på vift nånstans?!?!?
    Snacka om att jag blev besviken när jag kom hem och insåg detta! Själva mono vagnen är här plus duo extensionsetet men alla tillbehör som sufletter och sittdynor o bilstolsadaptern är inte här!
    Så det blir ingen premiär tur för mig imorgon..=(.
    Hoppas att det kommer imorgon annars blir jag galen!       

• down under
    Catox9 skrev 2012-05-22 21:08:11 följande:

Men NEJ! Vilket företag körde ut paketen då? Eller fick du hämta på Posten??
    Har du reklamerat det?

Åååh hoppas det tredje dyker upp fort, kommer ihåg när jag väntade på min vagn :) Ville bara att pappa skulle komma hem med den, var nästan på väg till Arlanda för att hämta honom när han landat, haha!   

Det var posten som körde ut.. ringde dom och dom gav mig ett nytt svenskt kollinummer som jag kunde följa.

Dom sa att dom hade haft förseningar i Malmö och att den verkade ha fastnat där och att jag skulle höra av mig igen om den inte kommit dagen efter..

Men den kom dagen efter som tur var och så fort barnen somnat monterade jag ihop den!
    Åhhhh va fin den är! Nu är det bara 7 veckor kvar tills lillebror är beräknad! Som jag längtar!   
  • down under

Jag har maxi cosi cabriofix och det skyddet funkar iaf på donkey. Vad e det för modell på din?

• down under

Jag har köpt stokke pram pack till min Donkey, har dock inte använt den än.. vi reser till USA om en månad och då får vi se hur det går. Har dock varit in till butik och bett personalen packa i en donkey i en sån väska och det gick precis med lite trixande! Hoppas bara att vagnen är hel när man kommer fram. Bugaboos transportväska är för liten.

Svar på tråden Bugaboo Donkey