-
-
Hej alla!
Har köpt mina bugaboo vagnar i butik(bonti) men mitt senaste köp, en stå bräda till bee+ har ju varit skit dålig! Den ska ju "åka upp " när stora tjejen inte är på och det har aldrig fungerar. I butiken får jag nya snören bara och personalen säger att enligt bugaboo har jag installerat den fel? What?
Så att få bättre service i butik som anledning till att inte köpa via pw etc håller inte längre.
Dock måste jag fråga Er ,
Ni som har knarrande chassin - har ni köpt av Pw, svenska butik el vart i från ?
Tacksam för svar!
Är på väg att lägga en beställning hos PW. -
Luella: på bonti både karlav och odenplan har d varit trevliga dock verkar de inte ha alla hästar hemma....
Ingen av dem kan installera min stå bräda korrekt ... Hm.
Men måste tillägga att de är mkt bättre än de andra barn butikerna i stan. Den absolut sämsta är Barnbutiken. -
God dag damer!
Idag hade vi premiär tur på donkeyn!
Min 17 mån(idag) och min stora tjej på 3,10 mån åkte och de älskade vagnen !!
Stora tjejen vet att den är till för bebisar och att det va skönt att åka lite
Hon sa att " vi åker som bästa vänner"..!!
Har köpt adaptern till ståbrädan, vilken träning det kommer bli!
Färgerna jag köpte var svar/svart med två extra offwhite suffletter att varva med och har oxå en gucci skötväska i svart .
Tänkte att svart är klassiskt och är för feg för färger ...
Har alltid köpt mina vagnar i butiker, camen i barnbutiken och bee och bee+ på bonti så att handla hos PW var lite spännande.
Vagnen kom 2-3 veckor tidigare och det är ju så grymt bra! Av erfarenhet vid reklamationer så är det bättre att kontakta bugaboo själv än via en butik så detta köp är jag oerhört nöjd med!
Äälskar bugaboo!!!! -
Skickade iväg inlägget för fort...
Gick in i v 37 igår så nu är det bara för tjejernas lillebror att anlända
Ha en underbar solig dag! -
Hejsan!!!
Om handtags skyddet, svarta skumgummit går sönder vad gör man?
Har inte gått sönder än men en rispa i ena hörnen vid inpackning i bilen ! :-/ -
Hej alla donkey frälsta!
Här är en till som ääälskar vagnen men tyvärr knarrar chassit och jag måste nog reklamera.
Nu när det nya chassit är ute, tidsmässigt, när ska jag lämna in min reklamation ?
Och ska jag vända mig till pramworld el direkt till bugaboo ?
Sittdelen fastnar ibland i chassit när hon sitter 90 grader. Händer det Er? -
JessiWill: tack för svar!
-
Donkey och camelion återkallas?!
Vad vet ni tjejer?