• Keeya

Bugaboo Donkey

Måste bara säga att vi älskar vagnen! Använder den än så länge i monoläge innan lillebror anländer. Men så lättkörd, får inte ont i axlar och leder och dottern trivs i den. :)

• Keeya

Vi köpte vår vagn från Nederländerna. Flera tusen billigare. Sen köpte jag en åkpåse från tradera. Den var väl till Bee men funkar bra. Köpte bara en åkpåse för när bebisen kommer i april behövs ingen åkpåse utan filtar räcker tycker vi. Sen får vi se om vi behöver en till i höst eller inte.

• Keeya

Linaloo: jag kände att det kan vara onödigt att köpa två för vet inte om dottern kommer att behöva nästa höst. Hon fyller 2 då. Sen så har jag inget emot att använda beggat när folk idag använder sina prylar så kort tid. Men ni verkar ju ha mindre åldersskillnad mellan era så det kanske är värt att köpa 2 om du får en bra deal. :)

• Keeya

Frågan har kanske dykt upp men hur bäddar ni era liggdelar? Har inte packat upp den ännu men jag tyckte inte att jag såg någon madrass. Kan ju ha fel...

• Keeya

Spigg tack för svaret :) har inte kollat så noggrant utan mest använt sittdelen till dottern. Tvåan är beräknad till april så filt låter bra

• Keeya

Köpte också vår från Holland men våra vänner tog med sig den på flyget. Vi har svart bas och vita suffletter. Så enkel att köra i snön! Är verkligen super nöjda med vagnen. Men nu har vi använt pulka för jag är höggravid och vi bor på en backe ;)

• Keeya

Det frågades om skötväska tidigare. Vi har Elodie Details skötväska och den har små öglor så den är enkel att fästa i alla lägen på styret. Funkar jätte bra. Men Donkeyn höll på att välta när jag körde bara sonen till Bvc. Bor på en backe och skulle uppåt. Väskan var tunglastad och utan dotterns höll den som sagt på att välta. Så tänk på det i backar.

Svar på tråden Bugaboo Donkey