Bugaboo Donkey
Hej!
Jag undrar om det är något gung i donkeyn? Om det går att gunga barnet till sömns i vagnen som ett exempel...
Hej!
Jag undrar om det är något gung i donkeyn? Om det går att gunga barnet till sömns i vagnen som ett exempel...
Hej!
Jag har hittat en Donkey på blocket som är helt ny dock utan kvitto. Det jag undrar är ihur långt serienumret är på era vagnar och om det finns på kartongen, i såna fall vart på kartongen?
Ha en bra dag=)
Ni som har köpt vagnen från pramworld, har ni också blivit uppringda och fått ange ert kreditkortsnummer via telefon? Är rädd för att ha blivit lurad=S
Jag har fått svar från Pramworld nu och vagnen blev skickad igår och förväntas anlända till mig inom 5-7 dagar=) Som jag längtar!! Jag måste säga att de är riktigt snabba när man väl hör av sig till dom=)
Jag är riktigt glad över att leveranstiden blev ganska mycket kortare än vad de sa från början=)
Min åsna har kommit idag!!! Men jag var inte hemma!!!! Och nu står det på avin jag har fått att jag kan inte hämta ut det förrän efter 16 imorgon?? Jag tänkte att jag ska gå ner till utlämningsstället och kolla om jag inte kan hämta ut det idag... Tror ni att det går?
Idag har jag fått hem min Donkey!! Jag har stått och monterat ihop den i två timmar, var tvungen att testa både med liggdelen och sittdelen på=P Men shit, vad jag längtar tills imorgon då jag ska få provköra den med sonen i=)