• Plly

Bugaboo Donkey

Hej! Jag vill ha en åsna men nu har jag på sistone sett en del som säljer sina reklamerade chassin för en billig peng (på blocket och tradera) verkar som att en del sittdelar nöter på chassit och att hjul vobblar om man går fort. Barnsjukdomar tro?

• Plly
    Tant Mutti skrev 2011-12-08 20:15:12 följande:
    Jag vet inte hur länge det gäller. Visste inte ens att det var 10 procents rabatt förrän hon ringde upp.
    Hmmm...undrar hur länge de har rabatt?
  • Plly

Wh watts är jättetrevliga och man kan beställa alla delar till donkey av dom, har en prislista på allt om nån vill se? Det är dock ca 4 veckors leveranstid på delarna. Jag ska beställa så fort jag får lön, bygger en egen vagn :-P

• Plly

Okej här kommer Wh Watts prislista (det jag frågade om pris på)

prices as follows
    front wheels x2 £79.90
    rear wheels x2 £69.90
    side basket x1 £34.95
    under basket x1 £54.95
    seat fabric x1 £69.95
    canopy x1 £45.00
    canopy wires (one set) x1 £12.95
    canopy clamps x2 £21.90
    shipping x1 £70.00
    delivery would be about 4 weeks

• Plly
    Mrs H 82 skrev 2012-01-14 11:31:46 följande:
    Hejsan! Tänk så udda grejer som snurrar i huvudet på en babysjuk här! Har sedan länge haft klart för mig att när det väl blir dags för bebis, blir det en bugga i den här familjen, och nu har jag då snöat in på åsnan! ;)
    Grejen är nu den att min svärfar har en förlamad arm, och det slog mig plötsligt att han måste ju klara av att använda vagnen även om han nångång vill ensam ut och gå med babyn! Kunde nån vara sååå snäll o fundera ut huruvida donkeyn funkar med en hand, som att lägga i liggläge och vända på säte o så... Om det är så att den funkar med en hand är den lättare att sälja åt gubben, som inte ännu är helt övertygad utan mera lutar åt en pansarvagn!:)) Tusen tack för hjälpen i förväg!:)
    Jag tror att den skulle fungera utmärkt till skillnad från cameleon där man irriterande nog behöver båda händerna för att ändra liggläge osv.... kolla på youtube på denna recension:

• Plly

Tjohoo! Nu har jag beställt resterande delar till min ihopbyggda donkey, från kidzshop ( är överlycklig att jag slipper beställa från England, eh watts tar tyvärr 70 pund i frakt...) och kidzshop gratis frakt Hoppas delarna kommer snart så jag kan få provköra!

• Plly
    Läängtar skrev 2012-01-19 16:35:06 följande:
    Pretty polly: vad betalade du för dom lösa delarna från kidzshop?
    Bakhjul...........480kr
    Framhjul.........540kr
    varukorg.........660kr 
    sidokorg.........480kr 
    sittdelstyg.......980kr 
    suflettfästen....150kr/par
    bågar..............180kr/set
    suflett..............600kr
    bumperbar.......420kr   
    chassi.............4780kr
    ram.................1250kr      

Jag har redan chassi och ramar, köpte resten
  • Plly
    memo skrev 2012-01-19 14:37:10 följande:
    Så typiskt mig, har ännu inte lyckats repa chassit....men vad gjorde jag idag...jo, bröt sönder en av pinnarna som håller upp sufletten....toppen vet någon var det är billigast att beställa reservdelar med frakt och allt?
    kidzshop har lösa delar, maila dom!  Vet inte vad frakten blir dock, jag beställde så mycket på en gång så jag fick fri frakt...
  • Plly

sullin- är det adaptern till maxicosi som funkar med izi be safe?

• Plly
    SULLIN skrev 2012-01-29 02:59:02 följande:
    Förlåt, jag tryckte lite snabbt...
    Ja det är det men observera att det är Easy-go INTE Easy-sleep som är en större stol. =) 
    Okej jag tror jag fattar Tack!
Svar på tråden Bugaboo Donkey