• jhk88

Bugaboo Donkey

Hej!

Jag undrar om det är något gung i donkeyn? Om det går att gunga barnet till sömns i vagnen som ett exempel...

• jhk88

Hej!

Jag har hittat en Donkey på blocket som är helt ny dock utan kvitto. Det jag undrar är ihur långt serienumret är på era vagnar och om det finns på kartongen, i såna fall vart på kartongen?

Ha en bra dag=)

• jhk88
    TheMaraja skrev 2012-04-28 15:19:24 följande:
    Den på tradera verkar vara samma vagn som den billiga på blocket.

Det är samma säljare, hur stor är risken för att två olika personer har en oöppnad bugaboo donkey och sätter samma pris... Dessutom så bor de i såna fall båda två i norsborg. Men jag har släppt vagnen, jag ska beställa en från pramworld idag tänkte jag:)
  • jhk88

Ni som har köpt vagnen från pramworld, har ni också blivit uppringda och fått ange ert kreditkortsnummer via telefon? Är rädd för att ha blivit lurad=S

• jhk88
    Mrs TH skrev 2012-04-30 15:19:41 följande:
    Jhk88: japp, min kom för typ 1v sen så jag vart inte lurad

Vad bra! Då kan man andas ut igen med andra ord Är du nöjd med ditt köp?
  • jhk88
    Mrs TH skrev 2012-04-30 21:01:46 följande:
    Jhk88: jajjamensan lillasyster har inte kommit än så vi har bara använt den i mono med attans så smidig och bra den är! Vi är kär i den alla tre
    Vad bra=) Jag längtar tills den kommer hem=) Dock var det 28 dagars väntetid... Men den som väntar på något gott heter det ju=P
  • jhk88
    mamalolo skrev 2012-05-02 16:45:22 följande:
    Glömd fråga: Vad ingår egentligen i duon? Något jag bör köpa till?

Det som ingår är, chassi, två sittdelar, en liggdel, regnskydd, toppset och suflett, det enda som du behöver tänka ut är vilken färg sufletterna ska vara=)
  • jhk88
    mamalolo skrev 2012-05-16 13:17:53 följande:
    Fick precis email från Pramworld om att vagnen är redo att skickas. Bara 8 dagar efter att jag lagt in beställningen. Det skulle ta 5 veckor sa de först. Hurra!

Jag beställde min den 30 april och betalade samma dag och har inte hört ett dyft sen dess:-/
  • jhk88
    mamalolo skrev 2012-05-17 08:31:46 följande:
    Hejåhå: Jag beställde den 8/5 men en svart/rosa. Kanske finns fler sådana inne?

Jhk88: Låter konstigt! Har du inte fått någon bekräftelse? Eller betalat hälften i deposition? Maila dem och kolla!
    Jag fick ett kvitto men sen dess har jag inte hört något men har nu skickat iväg ett mail. Hoppas att de kan ge mig ett datum när vagnen skickas iaf...
  • jhk88
    Mrs TH skrev 2012-05-17 10:29:08 följande:
    Jhk88: jag hlrde inget mellan betalning och tills vagnen var skickad. Det tog ganska precis 4-5v precis som de sa att det skulle göra. Det finns olika anledningar till att du fått vänta ex din färg kanske inte fanns inne, eller om du beställt ngt tillbehör.
    Jag tycker inte att du ska vara orolig. Nu vet jag inte hur lång lev. tid de gav dig men det är ju "bara" den 17/5 idag, det verkar vara vanligast med runt 4-5 arbetsveckor.
    Jag har fått samma som dig skickad på mailen=) Jag är inte så orolig, de sa att det är cirka 28 dagars väntetid så det är bara snällt vänta... Den som väntar på något gott heter det ju=P
  • jhk88

Jag har fått svar från Pramworld nu och vagnen blev skickad igår och förväntas anlända till mig inom 5-7 dagar=) Som jag längtar!! Jag måste säga att de är riktigt snabba när man väl hör av sig till dom=)

• jhk88

Jag är riktigt glad över att leveranstiden blev ganska mycket kortare än vad de sa från början=)

• jhk88
    Hejåhå skrev 2012-05-22 20:48:54 följande:
    Min Donkey är nu på väg, can't wait!

Wohoo!! MIn kommer vilken dag som helst nu=)
  • jhk88

Min åsna har kommit idag!!! Men jag var inte hemma!!!! Och nu står det på avin jag har fått att jag kan inte hämta ut det förrän efter 16 imorgon?? Jag tänkte att jag ska gå ner till utlämningsstället och kolla om jag inte kan hämta ut det idag... Tror ni att det går?

• jhk88
    OpheliaMR skrev 2012-05-24 11:06:41 följande:
    Hej! Jag är nu här, har precis hittar donkey och är helt kär! Var beställer ni den ifrån? När jag går in på pw så står det att den inte säljs online...

Jag har köpt den där och man måste maila in sin order på den.
  • jhk88

Idag har jag fått hem min Donkey!! Jag har stått och monterat ihop den i två timmar, var tvungen att testa både med liggdelen och sittdelen på=P Men shit, vad jag längtar tills imorgon då jag ska få provköra den med sonen i=)

• jhk88
    mamalolo skrev 2012-05-27 06:03:57 följande:
    Jhk88: Jag har fortfarande inte hunnit hämta min. Var den svår att montera? Lönt att försöka montera den på plats vid Posten och rulla hem den?

Jag skulle inte montera den utanför posten för det är en hel del att montera ihop...
  • jhk88
    JLD1979 skrev 2012-06-01 13:46:07 följande:
    Tänkte på garantin på Bugaboo Donkey.

Vilken är garantitiden i sverige på den och vad är garantitiden om man köper fr tex Pramworld?

Det är tre års garanti från PW tror att det är samma i Sverige.
Svar på tråden Bugaboo Donkey