Inlägg från: JLD1979 |Visa alla inlägg
  • JLD1979

Bugaboo Donkey

Tänkte på garantin på Bugaboo Donkey.

Vilken är garantitiden i sverige på den och vad är garantitiden om man köper fr tex Pramworld?

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Lyckades sälja in Donkeyn på min karl idag så jag får nog köpa den trots allt Skrattande

Beställer nog hela kitet inkl babyskydd, easybase, adapter, vagn och lite annat fr pramworld.
    Det jag ville ha skulle här hemma kosta 19000 och fr pramworld 11500 exkl frakt. Känns som en bra deal. Har man 3 års garanti på sin produkt så tror man verkligen på att den håller annars skulle de gå back så de vissla om det på den om den inte klarade att hålla så länge 

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Alltså jag är helt stum.

Har vart in på er bildtråd samt de bloggar som jag har hittat och kikat och till alla er som har sytt egna suffletter och grejer. GUD SÅ SNYGGT!!!! Solig

Nu vill ju jag oxå bara för det. Jag som är totalt kass på att sy, har noll tålamod och oftast får sprätta mer än jag syr. Så ni är sanna inspirationskällor och TACK för att ni delar med er av eran konst! Hjärta

♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

På bigbaby såg jag en "väska" som man kunde packa Camelion i å ta på plan, kanske kan packa donkey i den med?

• JLD1979

Har precis betalat min order till MM i Holland. Köpte detta:

1 Bugaboo Donkey Stroller Mono - All black
    1 Bugaboo Footmuff – Black
    1 Bugaboo Universal Seat Liner – Black

1 Bugaboo Donkey Breezy Canopy - Silver
    1 Bugaboo Donkey Car Seat Adaptor - Single
    1 Bugaboo Organizer
    1 Maxi Cosi Cabriofix - Total black 2012
    1 Maxi Cosi familyfix
    1 Maxi Cosi Cabriofix Raincover
    1 Bugaboo cupholder

Det kostade totalt ca 13 400sek
    Fördelaktigt att köpa fr Holland nu då Euron står så lågt
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979
    Mammatillfilur skrev 2012-08-07 21:23:41 följande:
    JLD1979: var det ett specialpris du fick på alla saker eller är det totalpris för alla enskilda delar? Hur kontaktade du de? Vi mail?
    Tack för hjälpen :)
    Jag fick mängdrabatt. 

Jag kontaktade dem via deras infomail. Sa vad jag ville ha och bad om en prisuppgift. När de svarade så fick jag rabatt. Deras priser på saker står på hemsidan samt att jag fick det fraktfritt.

Väldigt trevlig och hjälpsam personal. De svarar dock oftast kvällstid. Jag fick alla mails efter kl 22 på kvällen. 
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979
    LL2011 skrev 2012-08-11 22:42:40 följande:
    Men nu verkar jag ha övertygat min man om att det inte är farligt att köpa från England eller Holland... Han känner att Holland verkar bra, så jag går på hans magkänsla och kikar på MM.

Ni som köpt därifrån - hur har betalningen gjorts? Via kort eller till bankkonto?
    Man betalar in på deras konto.  Du får det när du får ordern på din mail. :)
    ♥ BF 121021 ♥
  • JLD1979

Nyfiken då jag är på jakt efter en skötväska att hänga på styret...

Vad för skötväska har Du till din Donkey och hur har du fäst den på vagnen? Är du nöjd med den?  
    ♥ BF 121021 ♥
Svar på tråden Bugaboo Donkey