Bugaboo Donkey
Tänkte på garantin på Bugaboo Donkey.
Vilken är garantitiden i sverige på den och vad är garantitiden om man köper fr tex Pramworld?
Tänkte på garantin på Bugaboo Donkey.
Vilken är garantitiden i sverige på den och vad är garantitiden om man köper fr tex Pramworld?
Lyckades sälja in Donkeyn på min karl idag så jag får nog köpa den trots allt 
Beställer nog hela kitet inkl babyskydd, easybase, adapter, vagn och lite annat fr pramworld.
Det jag ville ha skulle här hemma kosta 19000 och fr pramworld 11500 exkl frakt. Känns som en bra deal. Har man 3 års garanti på sin produkt så tror man verkligen på att den håller annars skulle de gå back så de vissla om det på den om den inte klarade att hålla så länge ![]()
Alltså jag är helt stum.
Har vart in på er bildtråd samt de bloggar som jag har hittat och kikat och till alla er som har sytt egna suffletter och grejer. GUD SÅ SNYGGT!!!! 
Nu vill ju jag oxå bara för det. Jag som är totalt kass på att sy, har noll tålamod och oftast får sprätta mer än jag syr. Så ni är sanna inspirationskällor och TACK för att ni delar med er av eran konst! 
Köpte mitt på gekås.
På bigbaby såg jag en "väska" som man kunde packa Camelion i å ta på plan, kanske kan packa donkey i den med?
Har precis betalat min order till MM i Holland. Köpte detta:
1 Bugaboo Donkey Stroller Mono - All black
1 Bugaboo Footmuff – Black
1 Bugaboo Universal Seat Liner – Black
Bily: ja verkligen när bara vagnen kostar 12000 SEK här. Jättenöjd
Härifrån köpte jag:
http://www.moedersmooiste.eu/
Nyfiken då jag är på jakt efter en skötväska att hänga på styret...