Bugaboo Donkey
Väntar första barnet och är sugen på en Bugaboo donkey mono. Vill dock veta om ni rekommenderar den vagnen när man har två medelstora aktiva hundar (Går ca 1,5 mil/dag på både asfalt, elljusspår och grus)? Alltså behöver en lättkörd, smal och stabil vagn som inte tar upp hela vägen (tycker att bara jag och dogsen redan nu tar mycket plats). Bor i Kungsholmen, så kommer också att promenera mycket i stan, åka T-bana, tåg m.m Funkar vagnen bra både som en "stadsbarnvagn" och "hundbarnvagn"?
Vi får barnet i januari, så hur är vagnen att köra med på vintern? Kan också tillägga att vi bor ganska litet och har liten bil... Alltså vi söker en smidig, men ändå rejäl vagn som funkar i alla terränger!
Nå, vad säger ni- är donkey mono den rätte? 
Ber om ursäkt om jag frågar samma sak... men sökte gällande "hundar" innan, men hittade inga svar och detta är mitt viktigaste kriterier gällande barnvagn.
Vet att vi vill ha en mugghållare, solskydd och Bugaboo tray... åkpåse skippar vi för att bebisn kommer i början av januari, så vi kör på overall, fäll och täcke istället. Funderar på om vi också behöver en sittdyna och parasoll? Fyller dessa två saker någon bra funktion eller är det mer "estetiskt" tilltalande? Förlåt för min okunskap, men det är just därför jag skriver och frågar er experter!