Inlägg från: denimbee |Visa alla inlägg
  • denimbee

Bugaboo Donkey

Var nyss inne på pw men nu finns inte vagnen inne utan det står att lev, tiden är 24 dagar ! Nu är det väl iofs inte brottom, men är lite sugen på att beställa en! Kommer att behöva en twin när mina tvillingar kommer , men innan kan sonen använda den ensam. Liten fråga till någon som vet , är det samma sufflett till både liggdelen och sittdelen, eller finns det separat till varje del ?!

• denimbee

Tordyvel; jag ska beställa en twin och har fått ett pris på 1157£ från pramworld. Inkl frakt. Det verkar dock vara ca 3v lev tid då den är slut i deras lager enligt hemsidan.

• denimbee

Nu har jag beställt och betalat!!! Tar ca 3v innan den kommer. Hur fungerar det med garanti osv eftersom jag köpt från England, är det samma som Om den var köpt i Sverige? Och hur funkar det med reklamationer, skickar man den till England eller kan man lösa det från Sverige??

• denimbee

Skulle också vilja sy skydd till bumperbarsen, någon som vet hur mkt tyg som går åt?

• denimbee

Malinoo: från pramworld, betalade 12100kr för en twin inkl frakt! Känns jättebra hittills!

• denimbee
    Malinooo skrev 2012-07-17 19:11:35 följande:
    Denimbe: jag köpte en duo av dom och väntar ivrigt på den. När beställde du? Och när sa dom 3 veckors lev? Jag fick 28 dagar :(, vill ha den nuuuu!!! Vilken färg tog du? Jag tog en electric blue, så snygg! Eller ja, alla färger är sjukt snygga så jag hade lite beslutsångest :). Jag köpte duo i electric, adepter till bilstolen och mugghållare + frakt

Jag beställde och betalade idag, vill vara säker på att inte pengarna spenderas på något annat! ;) De sa ca 3v lev .tid. Blev en svart:svart. Tänkte kanske sy egen sufflett , alternativt om jag blir sugen kanske jag köper nya suffletter, senare.
  • denimbee

Malinoo; funderade på om det skulle vara lättare att bära i mjuklift. Väntar ju tvillingar samt har en 1,5 åring hemma. Ser bara min "emmaljunga city korg" framför mig och den var så jobbig att bära på. Men donkeyns är kanske smidigare?

• denimbee
    Mamma till W skrev 2012-07-18 19:41:18 följande:
    donkeyns liggkorgar är jättesmidiga att bära på...
    Flicka 101010, Flicka 120303 mabaja.blogspot.com

Ok, och den har handtag på sidorna?
Svar på tråden Bugaboo Donkey