• bily

Bugaboo Donkey

Ååå, Hej å hå alla donkey lovers!
    Blir lyrisk när jag ser er fina tråd!

Skramlar mina små mynt så jag får råd med en fin fin donkey till hösten!
    Vi väntar tillökning i november och har en liten Stella på snart 2,5 år!

Är det nån här inne som vet om voksi åkpåsen passar till donkeys sittdel!?

:)

• bily

Naimis: japp, en voksi urban! Jo det kanske blir trångt! Synd för jag ÄLSKAR den åkpåsen! Men ser fram emot ditt svar! :)

• bily

Wohoo!
    Har varit här inne och smygläst lite och nu idag har jag lagt en order på min åsna! Jag är sååå glad, och ville bara dela med mig av min glädje! :D

• bily

Hej tjejer!
    Jag har smygläst er tråd ett tag nu och vill komma med en rekomendation på en sida där jag ska beställa min bugaboo donkey duo.
    Moeders mooiste från Holland.
    Vagnen kostar 1339 euro (dryga 11500 kronor) och dom erbjuder då en åkpåse gratis!
    Jag kommer beställa en Bugaboo donkey duo, en åkpåse, en sittdyna, en organozer och en kopphållare för 12282 kronor!! Gratis frakt till Sverige.
    Denna vagn är garanterat inte impregnerad med flamskyddet som många är från england.

Jag har två kompisar som beställt därifrån varav den ena fick sin vagn 3 arbetsdagar efter betalningen skett.

Jag har varit i kontakt med försäljaren och ska göra min betalning på måndag och hoppas att få den senast torsdag! :)

Ville bara tipsa lite...

• bily
    denimbee skrev 2012-07-23 20:43:49 följande:
    Ni som beställt från holland och ska betala , stämmer det att det görs till ett bankkonto? Eller går det via visakort också?
    Tror det är till ett bankkonto. Väntar bara på svar och ett kontonummer för min beställning.
    Vill ha vagnen nuuu!!
  • bily
    denimbee skrev 2012-07-23 20:53:11 följande:
    Men det är ju rätt så lång leveranstid bara, men den som väntar på något gott.... Men pm det är ett bankkonto, kan man föra över pengar vis internet eller har ni gått till ett bankkontor?
    Min kompis fick sin efter 3 erb dagar! Så det var ju fort! ;)
  • bily
    denimbee skrev 2012-07-23 21:30:13 följande:
    Ok, ja det var ju verkligen snabbt. Jag mailade med någon som heter Hahn eller något och ni levereras de i slutet av aug/ början av sept. :(
    Han har jag också mailat med.
    Märkligt att det kan vara sån skillnad. Ville du ha nån spec färg eller?
    Dock så fick jag otroligt bra respons från han och han svarade jätte fort...förutom idag då han sa att han skulle höra av sig! :/
  • bily
    Lotus09 skrev 2012-07-23 23:01:26 följande:
    Malinooo: Ja vi ska ta reda på könen om det går Den färgen verkar superfin men enl det holländska företaget är just den färgen slut på centrallagret och kommer inte vara tillgänglig mer

Har också mailat med Hahn och som jag fattar det kan det vara väntetid tom slutet av september beroende på vilken färg man vill ha. Men. har dem bara vagnen i lager ska den levereras på tre dagar. Så har jag förstått honom
    Tänk vilken skillnad det kan vara!
    Hoppas min svart röda finns, annars måste jag ta en annan färg då jag sålde min andra vagn förra veckan mitt i all iver! :D
  • bily

Vet någon nån annan sida från Holland som säljer åsnan utan flamskydd?
    Nu svarar inte Han på mina mail trots att han lovat att göra det igår! :(

• bily

Denimbee: ja, det är dom! Han skulle hört av sig i måndags, men ännu har jag inte hört ett ord. Sånt kan störa mig så in i bomben!

Svar på tråden Bugaboo Donkey