Inlägg från: pingping |Visa alla inlägg
  • pingping

Bugaboo Donkey

Hej! Har nyss fått min Donkey DUO från PW, frakt 60 pund. Den kom inom två veckor fast att leveranstid var 28 dagar. Dock så valde jag svart så det var ingen specialare.

Dock har jag en fråga: 
    Ska man kunna rucka på sitsarna så att de rör sig någon centimeter "fram och tillbaka" eller ska det vara helt stumt? Dvs när jag har satt fast dem och rycker i dem så är de lite rörliga, inte alls så att de lossnar, utan mer att de går att röra lite. Hoppas ni förstår vad jag menar. 

Är det något annat man bör kvalitetstesta när man är ute de första gångerna så att man vet vad man ska vara uppmärksam på? 

• pingping

Malinooo och Naimis: Jag beställde min Donkey den 14 juni och den dök upp den 28 juni redan. Jag fick ingen leveransavisering från PW utan det kom via en avi från Posten att jag kunde hämta paketet hos dem. Blev väldigt förvånad. Det lustiga är att det stod PostNL på paketen, vet inte om det betyder att de kom från Holland (har inte de något centrallager där el dyl?) och inte att den gått via PW i London. Hoppas era kommer snart! Spigg och Pluppe E: Tack för bekräftan att det är ok att de är ruckbara, man blir ju lite nojjig så jag ville höra med er experter om ni upplevt samma sak :)

• pingping

Malinooo och Naimis: Jag betalade min Donkey den 14 juni, så det var inte bara beställning. Det lustiga med leveransen var att Posten kom ut med paketet (fast de förvarnade inte så vi var ju inte hemma...) och sedan skickade de en avi och sa att nu fick vi hämta själva, eller betala extra för ny utleverans... Detta är i Stockholm, vet inte om det är bättre service från Posten/budfirman i andra delar av landet.

• pingping

Naimis: Då är det ju superskumt att det är så stor skillnad mellan våra beställningar! Min tvåa kommer i augusti så jag är glad att den kom direkt... :) Blev lite sur att de åker ut kl 9 en morgon och tror att man är hemma utan att ha fått någon förvarning? Snacka om att få onödiga körningar... Hur som helst, jag hoppas det ordnar sig och att du får leverans vilken dag som helst!

• pingping

NEEEJ, är det sant! Shit, då är du ju i än större behov än mig :( Jag håller tummarna för både vagnleverans inom kort, samt på fredag! :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey