Inlägg från: Mammatillfilur |Visa alla inlägg
  • Mammatillfilur

Bugaboo Donkey

Hej!
    Är ny i tråden men har lite information att delge :)
    Har fått information av Bugaboo i Nederländerna att BabyCare (freeweb-adressen) säljer kopior av Bugaboo Donkey. Så handla inte där!
    Trevlig tråd :)
    Kommer själv att inhandla en Bugaboo Donkey från Pramworld snart :) så det är väldigt givande att läsa era tips!

• Mammatillfilur

JLD1979: var det ett specialpris du fick på alla saker eller är det totalpris för alla enskilda delar? Hur kontaktade du de? Vi mail?
    Tack för hjälpen :)

• Mammatillfilur

Åh...tack för hjälpen!
    Skickar iväg ett mail till infomail och frågar om totalpriset och frakt när vi har bestämt exakt vad vi vill ha....En sak är klar i alla fall att det blir det en Donkey Mono i beige och rosa med rosa tillbehör såsom footmuff och seat-liner :) men resten såsom babyskydd mm måste bestämmas först :)

• Mammatillfilur

Vill bara tacka denna tråd för hjälp att hitta en bra internet affär i utlandet.
    Har beställt min Donkey Mono i beiges och rosa från MM. Leverans kring vecka 42. Måste bara säga att de har jättebra service, snabba att svara på mail och så artiga. Kan verkligen rekommendera de.

• Mammatillfilur

Har haft kontakt med MM och de får in vår Donkey i vecka 42-43 och vi betalade handpenningen den 15 September :)
    Jag längtar tills jag får klappa på den ;)

• Mammatillfilur

Jag väntar på leverans från MM. Den infot jag har fått var att den skulle komma till de v. 42-43 och skickas till oss i slutet av v. 43.

• Mammatillfilur

Jag fick en rabatt på nästan 300 euro när jag beställde ALLT från MM men när jag tog bort babyskyddet och tillbehör till det så blev rabatten endast 80 euro. Så vi beställde allt. Fick bättre pris på MM än Babyplus så det verkar variera från vecka till vecka....
    Beställde från MM och har fått fantastisk service :)

• Mammatillfilur

Hej på er i tråden!
    Är det någon som vet om det är några speciella serienummer som har drabbats mer av knarrande chassin?
    Hur har ni reklamerat hos MM?
    Tack på förhand.

• Mammatillfilur

Jag reklamerade ett knarrande chassi hos MM för några veckor sedan. Det har inte varit några problem, fick dock vänta på nytt chassi från Bugaboo i några veckor. Men Bugaboo tittade på den skickade filmen och bedömde att man även ska byta ut hjulen. Har nu i dagarna både fått ett nytt chassi och nya hjul. Jag behöver inte skicka tillbaka det gamla chassit.

• Mammatillfilur

Jag har beige bas och rosa sufflett då den som åker i vagnen är en liten tjej :)
    Har även ett rosa bumperskydd köpt från lills.se samt ett svart lock på korgen. Till detta en enkel svart skötväska :)
    Det är jättesnyggt :)

• Mammatillfilur

Det är en svart skötväska från Marc by Marc Jacobs. Har fäst den med krokar från Addbaby och den hänger bra och fint med liggdelen men kommer bli ännu snyggare med sittdelen :)

• Mammatillfilur

Charlie: Jag har handlat på babyplus och har reklamerat både vagn och tripp-trapp- stol.
    Och de har skött det utmärkt.
    Min vagn kom i två kollin men på olika dagar.
    Jag är övertygad att det kommer att lösa sig.

Svar på tråden Bugaboo Donkey