Inlägg från: Mini Léonie |Visa alla inlägg
  • Mini Léonie
    spigg skrev 2012-08-05 13:18:35 följande:
    Monkey är Emmaljungas nya syskonvagn, som inte finns än men som kommer i höst/vinter.

Ja. Liggdel ingår alltid. Du kan förstås köpa en Donkey löst i delar men jag vet inte om det blir billigare alls på det viset. Liggdelen tar dessutom väldigt liten plats, den är helt platt, och höjer absolut andrahandsvärdet om du någon gång ska sälja vagnen vidare.
    Klokt.. det där tänkte jag inte ens på. Den blir ju dessutom helt oanvänd då.. Någon som vet när man kan sätta Liten ( inte född ännu) i sittdelen?
    Vi har köpt en UJ som liggvagn då jag inte vill ha Donkeyn som liggvagn... Så frågan är när man ska köpa Donkeyn? 
  • Mini Léonie
    spigg skrev 2012-08-05 13:34:32 följande:
    Det är nog ganska vanligt att byta till sittdel vid 4-5 månader ungefär, men det beror väldigt mycket på hur barnet är. Min yngsta började med sittdel vid 3,5 månad. Dock i Brio Go för Donkeyn fanns inte förrän hon var ett halvår. Köp vagnen när det passar din ekonomi, men om bebisen inte är född än och du inte vill använda Donkey med liggdel så kan du ju absolut vänta ett tag till.
    Gissar att tiden i  liggdelen för UJ kommer va ganska så kortvarig med vinterbebis...
    Och man vill inte stå där och behöva vänta. Ska fundera lite till.. Förresten.. Vet du om det kommer ändringar till 2013? 
  • Mini Léonie
    spigg skrev 2012-08-05 13:56:19 följande:
    Bugaboo har inte årsmodeller men ibland, kan vara många år däremellan, så gör de uppdateringar. Cameleon fick ett uppdaterat chassi 2008 och sen igen nu 1 september 2012, bara som exempel. Donkey kommer inte få någon större förändring framöver men nu efter sommaren så har Bugaboo gjort en mindre förändring på chassit som du kan läsa mer om här: blogg.alltforforaldrar.se/alltombarnva gnar/2012/07/uppdateringar-fran-bugaboo/
    Vilken stjärna du är

EN sista sak.. Vågar man sig på nätshopar? Från utlandet? 
  • Mini Léonie

Bily:
    Aha vilken stjärna

Trodde du menade någon färg som inte tillverkas men då förstår jag

• Mini Léonie
    wassan skrev 2012-08-10 14:52:19 följande:
    Ifall du söker på Google så trycker du på översätt så översätts det på svenska ;).
    Ja det är jag med på men blir så konstigt tänkte mer om sidan fanns på engelska men såg att nån annan svarat samma som du så jag testar igen ;)
Svar på tråden Bugaboo Donkey