Bugaboo Donkey
Var och kollade in en donkey förra veckan, och blev kär :) väntar tillökning i september och har en 2 åring sen tidigare. Så den hade varit perfekt. Någon som kan tipsa mig om vart de är bäst att köpa en, pris osv :)
/Mikaela
Var och kollade in en donkey förra veckan, och blev kär :) väntar tillökning i september och har en 2 åring sen tidigare. Så den hade varit perfekt. Någon som kan tipsa mig om vart de är bäst att köpa en, pris osv :)
/Mikaela
Det priset var inte dåligt :) vad ingår i det priset? Allt? :) vad är adressen till deras hemsida? så ska jag gå in och kika :) är lite skeptisk till att beställa från utlandet, om det tex skulle bli något fel på vagnen om man skulle få lov att reklamera. Någon som har erfarenhet av de?
Då ska jag skicka iväg ett mejl till baby plus. Hur länge får ni vänta på vagnen?
När du skriver att allt ingår i det priset, är det med suffletter, topplock till liggdel, bärhandtag, regnskydd, varukorg och sidovarukorg? Något mer jag missat? :)
Nu blev jag förvirrad av de senaste inläggen. Får man 2 eller 3 ställningar?
Tänkte jag skulle ta och beställa en duo från babyplus. Vad är bra att tänka på att köpa till?
Hej
Skicka ett mejl till babyland igår kväll och beställde en donkey duo. Har någon något bra tips på en snygg och praktisk skötväska till den vagnen?
/Mikaela
Babyplus menar jag :)
Jag har precis betalat min donkey duo nu, från babyplus. 10 363:- blev det totalt inkl frakt.
Då ingår chassi, stora varukorgen, lilla varukorgen, liggdel, två sittdelar, regnskydd, sufletter och liggdelslock.
Beställde även en mugghållare.
Ja, som de verkar just nu iaf. Men kan ju ändras fort.
Men kände att jag ville få det betalt, så slipper man sen :)
Är ju ändå ca 5000:- billigare än i Sverige.
Hur mycket blev det när du betala för din duo?
Jag skickade ett mejl till babyplus igår och frågade när dom kommer att kunna börja skicka ut donkeyn till de som har beställt. Fick detta som svar:
We expect the donkey in the week of 8th October. I hope that isn’t a problem. The delivery time is less than expected.
eira78: har du fått något datum från babyplus? Jag betalade min 29 augusti.