Inlägg från: m1ckan |Visa alla inlägg
  • m1ckan

Bugaboo Donkey

Var och kollade in en donkey förra veckan, och blev kär :) väntar tillökning i september och har en 2 åring sen tidigare. Så den hade varit perfekt. Någon som kan tipsa mig om vart de är bäst att köpa en, pris osv :)

/Mikaela

• m1ckan

Det priset var inte dåligt :) vad ingår i det priset? Allt? :) vad är adressen till deras hemsida? så ska jag gå in och kika :) är lite skeptisk till att beställa från utlandet, om det tex skulle bli något fel på vagnen om man skulle få lov att reklamera. Någon som har erfarenhet av de?

• m1ckan

Då ska jag skicka iväg ett mejl till baby plus. Hur länge får ni vänta på vagnen?

• m1ckan

När du skriver att allt ingår i det priset, är det med suffletter, topplock till liggdel, bärhandtag, regnskydd, varukorg och sidovarukorg? Något mer jag missat? :)

• m1ckan

Nu blev jag förvirrad av de senaste inläggen. Får man 2 eller 3 ställningar?

• m1ckan

Tänkte jag skulle ta och beställa en duo från babyplus. Vad är bra att tänka på att köpa till?

• m1ckan

Hej

Skicka ett mejl till babyland igår kväll och beställde en donkey duo. Har någon något bra tips på en snygg och praktisk skötväska till den vagnen?

/Mikaela

• m1ckan

Jag har precis betalat min donkey duo nu, från babyplus. 10 363:- blev det totalt inkl frakt.

Då ingår chassi, stora varukorgen, lilla varukorgen, liggdel, två sittdelar, regnskydd, sufletter och liggdelslock.
    Beställde även en mugghållare.

• m1ckan

Ja, som de verkar just nu iaf. Men kan ju ändras fort.
    Men kände att jag ville få det betalt, så slipper man sen :)
    Är ju ändå ca 5000:- billigare än i Sverige.

Hur mycket blev det när du betala för din duo?

• m1ckan

Jag skickade ett mejl till babyplus igår och frågade när dom kommer att kunna börja skicka ut donkeyn till de som har beställt. Fick detta som svar:

We expect the donkey in the week of 8th October. I hope that isn’t a problem. The delivery time is less than expected.

• m1ckan

eira78: har du fått något datum från babyplus? Jag betalade min 29 augusti.

Svar på tråden Bugaboo Donkey