• Nifi

Bugaboo Donkey

Snabb fråga - jag letar efter en Donkey utan liggdel, d v s med bara två sittdelar. Finns det att köpa nånstansifrån? Här i Sverige går det iaf inte vad det verkar som. Har även letat begagnat, men hittar bara med 1 liggdel & två sittdelar, känns lite onödigt när man inte behöver liggdelen att behöva köpa även den

~Carpe Diem~
  • Nifi
    JessiWill skrev 2012-08-24 13:05:31 följande:
    1 liggdel och 2 sittdelar ingår till en duo- sälj liggdelen separat annars :) Andra alternativet är väl en twin med 2 av varje (än mer onödigt) Men går säkert att beställa med 2 sitt bara och dra ner priset lite.
    William 23/9-2o1o ♥ Lillebror BF 23/9-2o12 ♥

Fast frågan är om det finns en marknad för bara liggdelen när alla vagnar säljs med en sådan? har redan kollat om jag kan köpa bara sittdelen, men det verkar återförsäljarna inte vara så pigga på
    ~Carpe Diem~
  • Nifi

Oj, vad konstigt inlägget blev, hoppas det går att läsa iaf

~Carpe Diem~
  • Nifi
    Sockerbullen skrev 2012-08-24 13:06:12 följande:
    Det går inte att köpa så nytt iaf. för det är ju inte en extra liggdel, bara det tyget. köp annars en vanlig duo och sälj liggdelstyget separat på blocket, kanske någon som köpt en duo men som ska få tvillingar och bara behöver ett tyg till

Hur menar du med liggdelstyget, förstår inte riktigt...
    ~Carpe Diem~
  • Nifi

Ah, jag tror jag förstår. Jag känner att jag ska åka ut & kika på en vagn igen iaf. Var beställer man billigast och bäst utomlands ifrån? PramWorld? Tillkommer tull?

~Carpe Diem~
  • Nifi

Tack för era svar! 

Ytterligare en fråga Vad är ett rimligt pris för en begagnad duovagn i gott skick från -11? Inga tillbehör utöver det vanliga?

Funkar det med ståbräda till om man har två som sitter - en som sitter framåtvänd & en som sitter bakåtvänd? Eller blir det väldigt trångt?       

~Carpe Diem~
  • Nifi
    Mamma Bondesson skrev 2012-08-24 21:55:15 följande:
    Nifi: jag har mailat fram och tillbaka med BabyPlus denna vecka och jag kommer att beställa en duo utan liggdelstyget. Jag frågade bara om det gick och det var helt ok tydligen att köpa utan liggdelstyget och liggdelslocket :)
    Vad får du ge för den då?
    ~Carpe Diem~
  • Nifi
    Nifi skrev 2012-08-24 21:05:28 följande:
    Tack för era svar!  Ytterligare en fråga Vad är ett rimligt pris för en begagnad duovagn i gott skick från -11? Inga tillbehör utöver det vanliga? Funkar det med ståbräda till om man har två som sitter - en som sitter framåtvänd & en som sitter bakåtvänd? Eller blir det väldigt trångt?       
    ~Carpe Diem~

Puffar för mina tidigare frågor
    ~Carpe Diem~
  • Nifi
    Mamma Bondesson skrev 2012-08-25 08:14:33 följande:
    Nifi: 1229 euro (10164kr när jag räknade på det igår), men då fick jag ett pris inklusive två sittdynor och en adapter till ståbrädan.

Tack för svar!
    ~Carpe Diem~
  • Nifi
    Nifi skrev 2012-08-24 21:05:28 följande:
    Tack för era svar!  Ytterligare en fråga Vad är ett rimligt pris för en begagnad duovagn i gott skick från -11? Inga tillbehör utöver det vanliga? Funkar det med ståbräda till om man har två som sitter - en som sitter framåtvänd & en som sitter bakåtvänd? Eller blir det väldigt trångt?       
    ~Carpe Diem~

Förra inlägget blev jättekonstigt från ipaden, men puffar för mina frågor igen
    ~Carpe Diem~
  • Nifi

Men åh, vad det ska krångla att citera från ipaden!! Jag ville bara puffa för mina tidigare frågor om nån har lust att svara

~Carpe Diem~
Svar på tråden Bugaboo Donkey