Inlägg från: bellan1981 |Visa alla inlägg
  • bellan1981

Bugaboo Donkey

Nu har vi äntligen bestämt oss för att köpa en åsna till vår lille kille som kommer i november! Känns skönt att ha tagit beslutet nu och riktigt kul

Fiffi79: En av sakerna som var avgörande för oss i valet av åsnan var just hur den fick plats i bilen. Vi har hund och han ska också få plats i bagaget så vagnen fick inte ta mer än max halva i vår Saab 9-3 combi. Donkeyn är den enda vagn som har uppfyllt det kravet. Ev cameleon också eller någon trehjuling men det var inte ett alternativ för oss som bor utanför stan och har hund. Så helt klart sjukt smidig att packa!

• bellan1981

Visst gör den det . Helt rätt med Big Baby också. Vi har beställt vår på Familjetorget i Orminge för där fick man 1000 kr att handla annat för .

• bellan1981

Vi har ett Maxi Cosi Cabriofix. Har ju dock inte börjar använda det än så jag kan tyvärr i te recensera om det är det bästa. Känns bra iaf

• bellan1981

Marilis: Tyckte att den var nätt och snygg och sedan hittade jag den nästan ny till bra pris på Blocket

• bellan1981

Hej!
    Jag har fastnat för ett regnskydd från Elodie details. Någon som har testat den på Donkeyn  (i mono)? Går den även över väskan eller bara själva liggdelen? Håller en tumme att någon har testat (och såklart att det funkade) .  

• bellan1981

..och visst har du ett Tullsa för enkelvagn? När vi var och kollade på Donkeyn så satte försäljaren på ett för dubbelvagn (kändes ganska stort dock...)

• bellan1981

Har precis varit inne i deras butik på Sibyllegatan här i Sthlm och expediten hade testat på Donkeyn och det funkade över både liggdel och varukorg så jag köpte ett fint prickigt regnskydd

• bellan1981

Jag har sådana här långa reflexer som man "slår" runt olika chassidelar så de rullar inhop sig (hoppas du hajar vilka jag menar). Har inte börjat använda vagnen än men tror att de blir bra och dessutom lätta att flytta och ta bort

Svar på tråden Bugaboo Donkey