Inlägg från: modigamoa |Visa alla inlägg
  • modigamoa

Bugaboo Donkey

Hej alla experter! Det är dags för oss att beställa vår framtida donkey från usa nu! 
    Är det någon som vet om Bugaboo:s transportväsa fungerar på donkeyn?? Har försökt googla lite, och det verkar som om den är lite stor.. Behöver hjälp!!
    Tack! 

• modigamoa
    modigamoa skrev 2012-10-29 19:18:54 följande:
    Hej alla experter! Det är dags för oss att beställa vår framtida donkey från usa nu! 
    Är det någon som vet om Bugaboo:s transportväsa fungerar på donkeyn?? Har försökt googla lite, och det verkar som om den är lite stor.. Behöver hjälp!!
    Tack! 
    Har någon testat "Stokke Prampack Universal Travel Bag", läser mig till att den kanske passar bättre med doneyn..
  • modigamoa
    down under skrev 2012-10-29 20:28:09 följande:
    Jag har köpt stokke pram pack till min Donkey, har dock inte använt den än.. vi reser till USA om en månad och då får vi se hur det går. Har dock varit in till butik och bett personalen packa i en donkey i en sån väska och det gick precis med lite trixande! Hoppas bara att vagnen är hel när man kommer fram. Bugaboos transportväska är för liten.
    Tack! Då vet jag! Det är mina föräldrar/min syster som kommer stå för packandet, undrar om de är tekniska nog om det är på millimetern.. Min far är inte direkt känd för sitt tålamod och har tummen mitt i handen.. ;) 
  • modigamoa

Vet inte om det sagts tidigare i tråden, men vill tipsa om lills.se som säljer snygga chassi-skydd till donkyn som gör den all-black! Beställde min igår och hoppas att få den samtidigt som vagnen! Inte så dyrt heller! 

Svar på tråden Bugaboo Donkey