Bugaboo Donkey
Hej! Funderar på att köpa en Bugaboo Donkey men känner mig lite osäker så hoppas på lite feedback från alla experter här! För det första, hur gamla är era barn som använder Duo? Mina tjejer är drygt 2,5 (fyller 3 i februari) samt 4 månader. Hittills har vi använt en liten syskonsits som man sätter fast ovanpå vår Emmaljunga Nitro city, har funkat bra men kommer inte att funka när det är dags för lilltjejen att börja sitta upp. Hade först tänkt att bara ha ståbräda framöver, funkar nog kanon till och från dagis men på längre utflykter kan det ju vara smidigt att båda barnen kan sitta och t.ex sova i vagnen. Men behövs verkligen en syskonvagn när det äldre barnet är nästan 3?? Det är ju ganska dyrt... Fast det som lockar med Donkeyn är ju att man kan ha den som enkelvagn också, och då kan vi sälja Emmaljungan. Men ändå, är det värt det?
Nästa fråga, OM vi köper en Donkey funderar jag på att beställa från Holland, vilken sajt tycker ni är bäst? Och vad är värt att beställa när det gäller tillbehör? Är åkpåsen t.ex. värd pengarna, eller funkar det lika bra med en icke-Bugaboo? Sådana där sätesskydd, är de något att ha?