Bugaboo Donkey
Med 15% rabatt just nu får man en donkey inkl. Valfri suflett för 10200:- ifrån barnvagnsmagasinet.se
Är det det nya chassit? Och varför beställer så många från utlandet när det kostar lika mycket ifrån denna butik i Sverige?
Med 15% rabatt just nu får man en donkey inkl. Valfri suflett för 10200:- ifrån barnvagnsmagasinet.se
Är det det nya chassit? Och varför beställer så många från utlandet när det kostar lika mycket ifrån denna butik i Sverige?
Saoura - menar du på den sidan jag länkade? Man måste skriva in en rabattkod i kassan :) 10200:- blev det för mono, som isf är aktuell för mig.
Vet någon om den sidan är seriös? Inga kopior?
Hur vet man om man får nya chassit föresten?
Det är folk som beställt därifrån och fått vänta och väntar fortfarande, ska komma i november, tänkte att det var för att det nya chassit skulle komma. Hoppas!
Nä eftersom det bara skiljer en 1000 så köper jag hellre från Sverige. Hela beställningen blir ju smidigare, antagligen snabbare och kan tänka mig att reklamation blir enklare också om det skulle behövas.
Ska åka och provköra vagnen sen innan vi beställer. Vad ska jag tänka på? Vi har inte bil så åker buss om vi ska någonstans. Ihopfällning är inte jätteviktigt alltså.
Jessiwill - 9800? Jag gav 10200 inkl frakt :) och det är det nya chassit! De rear inte ut den utan har 15% på allt till 6 nov :)
Eller jaha, duo! En sån behöver vi ju inte så det gör mig inget :p
Men oj, hur längesen var det? Dom ligger ju på typ 10.000 även från utlandet nu ju vad jag sett?
Får hem min d
Donkey om en timma. Vad behöver jag tänka på vid ihopmontering och första användning?
Ska sittdelen sitta lite löst så det går att vicka på den? Är det en del av fjädringen typ?