Inlägg från: saoura |Visa alla inlägg
  • saoura

Bugaboo Donkey

Babyplus använder sig av Multisafepay. Tyckte det var jättesmidigt. De skickade en länk som man följde och där fanns alla uppgifter om ens order och sen väljer man vilket betalsätt man önskar.

• saoura

Du behöver inte fixa något, om du tänker att man måste bli medlem eller något...

• saoura

Wielkip - inte någonstans får man en twin inkl ståbräda för 12000 kr inkl frakt :/

• saoura

Nä jag menade att det kostar inte lika mycket som från den affären. Vi har beställt från Holland för du hittar inte vagnen så dör billigt i Sverige som vi får vår tvillingvagn för

• saoura

Jag fick inget bra svar eller pris från MM. Fick ett ganska högt pris så svarade att jag så fick avstå för jag fått ett mycket billigare pris någon annanstans och hade hoppats på att de då skulle ändra på sitt pris men icke. Beställde därför från Babyplus där vi fick ett himla bra pris inkl bra rabatt

• saoura

Från BP får man en länk som tar en direkt till betalningen. Fungerar som en vanlig kortbetalning via internet. Multisafepay heter sidan de använder sig av.

• saoura
    Saragbg skrev 2012-12-22 17:40:23 följande:
    Ni som tänkt köpa donkey NU så har ju Barnvagnsmagasinet 15% rabatt tom 23/12 jag beställde min donkey duo där förra veckan 12580:- nästan som Holland fast i Sverige då :)
    Nja fortfarande STOR skillnad :P jag betalade 12000 för en twin inkl ståbräda, adaptern till ståbrädan och mugghållare och frakt ;)
    Gravid med tvillingar
  • saoura
    saoura skrev 2012-12-22 18:52:48 följande:
    Nja fortfarande STOR skillnad :P jag betalade 12000 för en twin inkl ståbräda, adaptern till ståbrädan och mugghållare och frakt ;)

men visst, lite billigare blir det ju om man vill köpa från sverige ;)
    Gravid med tvillingar
  • saoura

Det nya blir mindre när man fäller ihop det men om det är något mer vet jag inte.

• saoura

Har själv beställt från BP och är väldigt nöjd med deras service

• saoura
    guggelie skrev 2012-12-29 17:42:37 följande:
    Förresten, hur är det med momsen när man importerar? Väldigt oklart när man googlar och läser på Tullverkets sida? Någon som har importerat och vet hur det funkar?

Du betalar ingen tull inom EU!
    Gravid med tvillingar
  • saoura
    guggelie skrev 2012-12-29 17:42:37 följande:
    Förresten, hur är det med momsen när man importerar? Väldigt oklart när man googlar och läser på Tullverkets sida? Någon som har importerat och vet hur det funkar?

Börjar om, haha. Man betalar den moms som landet har, alltså det priset du får är det du betalar.  Inget annat
    Gravid med tvillingar
Svar på tråden Bugaboo Donkey