Bugaboo Donkey
Har nyligen beställt en donkey från Holland och den borde komma i mitten av december och har en snabb fråga. Finns det några reflex på chassit/själva vagnen?
Har nyligen beställt en donkey från Holland och den borde komma i mitten av december och har en snabb fråga. Finns det några reflex på chassit/själva vagnen?
Alright, då skall jag investera i några fina reflexer och lite sån där reflextejp som kan lägga lite här och var =) Tack för svaret!
Nu är det bara att vänta då! =)
Jag tänkte köpa såna där tejpreflexer som man kan limma fast på chassit. Men det kan hända att då jag ser vagnen så vill jag inte limma på nåt alls ;)
Vi fick billigare från BP än vad vi skulle ha fått från MM. Kommer inte ihåg hur mycket skillnaden var och vi beställer ju vår hit till Finland så det kan hända att det inverkade också. Vi borde få vagnen vilken dag som helst. Och ja vi beställde babyskydd, mugghållare, organizer och åkpåse också…så vi fick rabatt på över 200 euro.
Vi fick äntligen vår Donkey idag. Vi har väntat hela veckan och tog tom kontakt med PB och då fick vi veta att vår vagn funnits i vår stad sedan måndag men inte levererats…grrr… Skit transport företag!!! Men hur som helst vi fick den idag and we love it!!!!