Inlägg från: Pjoddas |Visa alla inlägg
  • Pjoddas

Bugaboo Donkey

Vilken grym tråd :)
    Har suttit och flåläst den från pärm till pärm nu när mannen och jag tog beslutet att köpa en donkey i lördes!
    Har tack vare denna tråd hittat många utländska sidor jag kunnat skicka prisförfrågan till. Bäst pris på donkey duo har jag fått från MM på 11500 SEK inkl en åkpåse och en mugghållare.

En liten fråga bara, har fått höra på många håll hur mkt smalare donkeyn är jämfört med mountain buggys syksonvagn vilket delvis ledde oss fram till att vi ville köpa en donkey. men nu när jag läser är donkeyn 74cm bred och detsamma verkar gälla mb? Någon som vet? Jag var nära och köpa den begagnade syskonvagnen från mb där de båda sitsarna täcks av samma sufflett, inte den nya modellen som har en till varje sits...
    Någon som vet så vore jag tacksam!

• Pjoddas

Pellefanten: ååh vad kul, då går du i väntans tider precis som jag ;)!!
    Får man fråga vad du fick betala? Jag har inte fått någon prisförfrågan från dem, de svarade aldrig...
    Jag köpte från mm i torsdags. Åååh vill verkligen få hem min vagn!

• Pjoddas

Herregud så billigt? Är det för en duo?! Det är bara att gratulera :)

Jag betalde 11500 för en duo helsvart, inklusive 1 åkpåse och 1 mugghållare. Leverans väntas i slutet av denna vecka, någon dag extra väntan då de skulle vänta in och skicka vagnen med det nya uppdaterade chassit. Någon som vet vad det innebär för förbättringar?

• Pjoddas

Såg nu att jag visst hade fått prisuppgift från babyplus, de låg en tusing dyrare än mm... För mig i a f...

• Pjoddas

Kela81: jag har beställt vår duo på mm. Frakten är kostnadsfri. Leverans inom en vecka och de erbjuder rabatt om du köper till tillbehör, allt har gått väldigt smidigt.
    Gjorde många prisförfrågningar från sidor på nätet från England och Holland, mm var billigast.
    11500 för duo inkl frakt, 1 mugghållare och 1 åkpåse. Vissa verkar fått billigare från babyplus men för mig hade det blivit dyrare. Kanske värt att kolla?!

• Pjoddas

Jag fick som svar på leveranserna, 1 vecka för mm och 4-5 veckor från BP.
    Därför föll vårt val på mm...
    Kontakten från mm och återkopplingen har varit grym!

• Pjoddas

Åååh nu är min donkey på väg :))))) leverans i övermorgon väntas om jag kollar de trackingnumret jag fått för att följa färden!

Marilis: stackare, tycker så synd om dig :(. Ingen som kan ringa åt dig? Har två kompisar som beställt från mm, har de ngn fråga lr reklamation har de alltid ringt och fått svar direkt!

• Pjoddas

Åååh vår vagn har kommit! Iiiih nu längtar jag hem från jobbet!!
    4 dgrs leverans.. Snabba puckar :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey