Inlägg från: elingr |Visa alla inlägg
  • elingr

Bugaboo Donkey

Hej allihopa! Jag har (som ni kanske förstår) inte hunnit läsa igenom hela tråden än.. Vi har idag en teutonia spirit s3 till vår dotter som är 10 månader men i början på juli kommer det ett syskon och då är vi grymt sugna på en donkey. Vi är inne på att köpa från Pramworld. Har även kollat på babyplus men hittar den inte där(?). Finns det någon här som vet vad det är för skillnad mellan 1.0 och 1.1? :) när man köper en duo följer väl allt med? Som sufletter osv... Tack på förhand :)

• elingr

Saora: tack för svaret! Vet du eller någon annan vad skillnaden är mellan nya och gamla chassit?:)

• elingr

Okej :)
    Jag fick mail av dom idag där det stod:
    Please note that we currently have the original Bugaboo Donkey Duo v1.0 on offer, to buy directly, on the website.

Men jag kan inte hitta den så har mailat igen. Annars får det bli en 1.1 tror jag :)

• elingr

Okej vad synd :( men det skiljer ju inte jättemycket så jag får beställa 1.1 :)

• elingr

BabyJoline: det undrar jag också :) när du mailade babyplus, skrev du på engelska?:)

Vet att duon klarar 17 kg på varje säte men vilken ålder har ni på era barn? Tänker om man kommer kunna ha den tills dom inte behöver åka vagn längre? :)

• elingr

Hej på er! Har inte varit aktiv på ett tag men nu verkar det som att jag lyckats övertala sambon om en donkey ;) ska in och kolla på den efter rul på torsdag.

Har någon av er här köpt från pramworld? Hur gör man med betalning

• elingr

Marre1980: okej, tack :) och det fungerade bra/kändes säkert? För antar att man betalar i förskott. Har aldrig handlar något såhär stort från utlandet :P

• elingr

Väntar på att pramworld ska ringa upp och ta min betalning idag. Är nervös över att inte förstå vad dom säger. Ni dom beställt därifrån, hur betalade ni?? :)

• elingr

Okej, tack :) jag har skaffat ett e-kort med hög summa, hoppas det funkar med det :) annars får jag ta det "riktiga" kortet. Dom har fortfarande inte ringt :P pratade dom mkt

Svar på tråden Bugaboo Donkey