Inlägg från: Saragbg |Visa alla inlägg
  • Saragbg

Bugaboo Donkey

Finns nått som heter 5-56 (minns inte exakt om det var då det hette) men den sprayen ska tydligen funka mot knarret! :)

• Saragbg

Ni som tänkt köpa donkey NU så har ju Barnvagnsmagasinet 15% rabatt tom 23/12 jag beställde min donkey duo där förra veckan 12580:- nästan som Holland fast i Sverige då :)

• Saragbg

Barnvagnsmagasinet importerar INTE! Är barnvagnslagret som gör det!! Ni som köpt billigt från Holland måste ha gjort det när euron var låg??! När jag mailade babyplus om pris på en duo fick jag 1199 euro, det får jag till 11100 ca! Då kände jag att jag hellre betalar 1500 till i en svensk butik. Spec m tanke på att det e så mkt reklamationer på donkey samt att mm svarar inte på mail när det är nått negativt om vagnen (oftast) känns ju inte så kul. Men om jag hade fått pris uppgift på 10000 från babyplus hade jag köpt där, bara hört positivt därifrån. :)

• Saragbg

Jag hade nog beställt av babyplus.nl istället för pramworld! Vagnarna fr pramworld har ju nått medel på sig så bättre från den andra siten. Vem som e billigast vet jag inte.

• Saragbg

Skulle jag beställt från babyplus hade jag försökt få med gratis tillbehör, det får man från MM för ca 100 euro! Är ju en åkpåse eller två sittdynor ex ;)

• Saragbg

Har nu provat 5-56 att spraya på mot knarr? Har inte provat själv men läst att det funkat för andra

• Saragbg

Gud va störande att donkey kommit i ab nu när jag köpte en åsna i januari :/ den är använd två ggr och endast ena sittdelen, vad tror ni man får för den vid en ev försäljning?! Funderar på om jag ska byta upp mig till en ab, bebis kommer ju trotts allt inte fören i augusti så har ett tag på mig :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey