Inlägg från: Margaux |Visa alla inlägg
  • Margaux

Bugaboo Donkey

Hej Donkey ägare och experter!!
    Jag väntar nr 2 i april/maj och storebror kommer vara precis 3 år. Har velat fram och tillbaks om vi ska ha syskonvagn eller inte men bestämt mig för att i en period behövs det nog.

2 frågor:
    -är den lätt att fälla ihop och upp?
    -om man vill köpa den på internet, vilket land är bäst och har ni några rekommendationer på onlinebutiker? 

Tacksam för lite hjälp!  

• Margaux

Vad har ni som köpt donkeyn från bp betalat inkl. frakt? Svår sida att navigera på..... 
    Vi behöver en Duo. 

• Margaux
    JessiWill skrev 2013-01-31 19:47:46 följande:
    9800 betalade jag, inkl frakt.
    Det var inte illa. Hur lång tid tar det att få den?
  • Margaux
    JessiWill skrev 2013-01-31 20:03:47 följande:
    Det var ju i sep och euron var riktigt låg dock :P
    Det var även mitt i chassibytet så det tog extra lång tid. Men man får väl vänta 2-3 veckor något sådant :)
    Hur många Euro ligger den på? Jag ska ha min till Norge men tänkte sända den hem till mamma i Sverige så att jag slipper tull.......
  • Margaux

Norge är inte EU så ja.... Får sända dem en epost och höra exakt hur mycket den kostar.
    Lite skillnad på 9800 och nästan 12000.....

• Margaux
    teec skrev 2013-01-31 20:33:29 följande:
    Min duo är beställd från bp. Kostade €1199:- jan 2013.
    Ehm sorry. Läste på mobilen och då fanns det inte något euro tecken.....
  • Margaux

€1229 skulle de ha inkl. adapert till maxi-cosi..... Inte så värst! 

Är det någon som har valt off-white på suflett etc. Är det svårt att hålla rent? 

• Margaux

Ni som har en Donkey, hur stort barn får plats i sittdeln? Började fundera på om min son som snart fyller 3 är för stor? Han är rätt lat och gillar att åka vagn så därför tänkte jag att vi behövde en för en liten period men tänk om han inte får plats? Lite osäker på hur lång han är men skulle gissa på 1 m.

• Margaux

Jag vill heller inte ha bromerat flamskyddsmedel i min vagn, så då får det bli Babyplus istället....

Svar på tråden Bugaboo Donkey