Inlägg från: TjockTjinona |Visa alla inlägg
  • TjockTjinona

Bugaboo Donkey

Det börjar bli dags att välja syskonvagn och Donkeyn står högst upp på önskelistan (som hos så många andra).

MEN... Min dotter är ganska lång (82,6 cm när hon var 15 månader). Om hon fortsätter följa sin kurva kommer hon vara ca 110 när hon är 4 år. Vi har ingen bil, och går i stort sett överallt. Vilket också innebär att hon antagligen kommer att åka vagn ganska länge (iaf om vi ska gå längre sträckor).

Kommer sittdelarna till Donkeyn att räcka till?

• TjockTjinona
    Merde skrev 2013-02-21 23:47:02 följande:
    Kan inte riktigt svara för huruvida hon kommer att få plats när hon är 110 cm lång men min treåring är en meter lång och sitter fortfarande bra i Donkeyn. Fungerar fortfarande att använda suffletten men det är på håret så du får nog räkna med att inte kunna använda den när hon blivit längre än så.

Är för övrigt i samma sits som dig. Har inte heller någon bil och vi går därmed väldigt mycket och jag hade aldrig klarat mig utan Donkeyn. Den är så himla användarvänlig! Lätt att köra i all terräng och oumbärlig när man skall fara och handla mat (bra med plats för kassar iaf om jag jämför med de andra vagnarna vi haft).

Tack för svaret!

När hon blir så stor att suffletten tar i, så kanske hon ändå inte sover middag längre och då kanske man klarar sig utan sufflett...

Jag tror bestämt att det får bli en Donkey! Det finns inga andra vagnar som uppfyller mina krav.
Svar på tråden Bugaboo Donkey