• PIO

Bugaboo Donkey

Hej på er! Jag har en dotter på 10 mån o har spanat in bugaboo donkey ett tag nu. Kommer verkligen köpa den efter att ha läst den här tråden. Va inne o kika på bildtråden oxå. Vagnen verkar ju vara helt suverän. Ja kommer köpa donkey mono då vi inte planerar fler barn för tillfället. Är det värt att lägga dessa pengar på den även om man inte kommer använda den som syskonvagn??

• PIO
    Justi skrev 2013-02-26 14:38:32 följande:
    ååhh! nu har ja beställt min åsna på jollyroom.se! kan hämta den imon :D

dom har 10% rabatt om man skriver in jolly2013 i kassan. gäller till söndag..

så får man 1000 kr i rabatt vid nästa köp så ja beställde vagnen utan sufletter å köper dom om några dagar ist :D

allt som allt får ja den för typ 12350 kr ist för 14800 kr! ändå as bra för att vara i sverige

Va inne o kollade på jollyroom.se tidigare idag då stod det att den va tillfälligt slut ???? så typiskt när de va 10% rabatt.

Läste på nån sida i forumet att man inte kunde beställa vagnen via nätet utan att man måste köpa den på affären. Stämmer det lr har ja missuppfattat det totalt? ????
  • PIO
    Justi skrev 2013-02-26 20:35:46 följande:
    i sverige kan man nog köpa den via nätet, verkar dock inte gå utomlands utan man måste maila in beställning. ja men går det inte att lägga in en beställning på vagnen nu? jag valde den med beige bas som fanns, och den va klar för avhämtning 3 timmar efter beställning :)

Hihi ja jag kom på att det va någon som skulle köpa sin i USA.

Tror inte det gick att lägga nån best. Den skulle inte komma in förrens v 12. Ska mejla dom o höra. Kul att det gick så snabbt med den beigea :)
  • PIO
    mmiaa skrev 2013-03-01 18:53:05 följande:
    Pio: Jag tycker att den är värd sin peng även om man bara använder den till ett barn. Vi fick tvillingar i november men använder vagnen i monoläge en dag/vecka då vi åker på läkarbesök med ena sonen pga en sned fot. Varukorgen jämte liggdelen är verkligen guld värd då! Funderade faktiskt på vad man kunde haft för vagn om man "bara" haft ett barn och jag tänkte att svaret var enkelt Vagnen är ju väldigt smidig också och tar sig fram bra i snö. Sen om ni får fler barn så är det ju bara att göra om vagnen till en duo och sen kan du ju ha den som mono igen när det stora barnet blir för stort för att åka vagn.

Okej ???? ja den verkar ju som sagt vara en helt suverän vagn. Ångrar att ja inte köpte den på en gång (har en iCandy peach) Dottern blir ett i april men e för tidigt född så hon e ganska liten så hon kommer nog kunna sitta i vagn ett bra tag till. Kommer inhandla en donkey inom snar framtid. Måste bara bearbeta maken lite ???? han e lite svår övertalad eftersom vi redan har en vagn.
  • PIO

Wohoo idag e lyckans dag :) en donkey e beställt o vi kommer få hämta den om 1-2 veckor :) blev en svart bas med rosa sufflet. Trodde aldrig min man skulle vara så lätt övertalad men de räckte att ta med honom till affären o visa den o provköra den så va han oxå fast. Hihi. Så om nån känner nån som e sugen på en iCandy peach world så hojta till. Hehe

Ni som har sådana där krokar timm skötväskan vart har ni köpt dom? Tycker det verkar så smart :)

• PIO
    Justi skrev 2013-03-11 17:13:02 följande:
    tittade oxå på den men svarta chassi skydd va billigare och mer praktiska då chassit inte repas

Vart ifrån har du köpt chassiskydd?? Tror att ja oxå kommer köpa sånt när ja får hem min vagn.
Svar på tråden Bugaboo Donkey