Inlägg från: Annajosefina |Visa alla inlägg
  • Annajosefina

Bugaboo Donkey

Någon som skulle kunna förklara hur man får loss remmarna på donkeyn så att man kan trä igenom en åkpåse?

• Annajosefina
    JessiWill skrev 2013-01-31 17:44:04 följande:
    Det skickade bugaboo ut mail om för ca 2 månader sedan.
    William 23/9-2o1o ♥ Leon14/9-2o12 ♥

Ok, har inte jag fått.
  • Annajosefina

Idag tänkte vi byta från liggdelen till sittdelen men hittade endast tyg till sittdelen i källaren. E det samma "bas" till sittdelen som till liggdelen? Kan inte få fram bruksanvisningen på Bugaboos  hemsida och kommer inte ihåg om man fick med 2 baser till sittdel.

• Annajosefina
    79Malla skrev 2013-02-17 15:50:50 följande:

Det är samma ram till både liggdel och sittdel, så det är bara tyget som ska bytas.
    Tack! Slapp vi leta mera =)
  • Annajosefina

E det någon mer än jag som tycker att Donkeyn e en aning bak/framtung? När jag bara har ett barn som sitter i så är det inte mycket som krävs för att den ska tippa över åt det hållet handtaget sitter?

• Annajosefina
    SatuSv skrev 2013-03-17 21:09:40 följande:
    Annajosefina, har aldrig hänt mig,inte ens i närheten.. Även om jag har skötväskan hängandes.
    Men vad konstigt! Om jag bara har ett barn i så är det jättelätt att den tippar över. Hände till och med en gång när jag körde ner den baklänges för en ramp, då tippade vagnen över.
    Som tur e satt älsklingen fast så inget hände men tycker det är väldigt konstigt hur detta kan hända så lätt?? Är det verkligen ingen annan som reagerat på det här??
  • Annajosefina
    Lotus09 skrev 2013-03-27 17:59:40 följande:
    Hej!

Vid vilken ålder bytte ni från liggdel till sittdel? Upplever att liggdelen nästan lutar lite bakåt, ngn mer som tycker så? Hur gör ni för att skydda från solen då sufletterna är ganska öppna om ni förstår hur jag menar?
    Håller med om att liggdelen lutar bakåt! Riktigt irriterande.
    Vi bytte till sittdelen när min dotter var ca 5 månader.
  • Annajosefina
    Sarita09 skrev 2013-04-03 14:27:05 följande:
    Ni som har donkey duo, hur stor alderskillnad har ni pa era barn?
    17 månader mellan mina =)
Svar på tråden Bugaboo Donkey