Bugaboo Donkey
Idag köpte vi en donkey. Kunde få den direkt om vi ville men ska hämta den imorgon. :)
Idag köpte vi en donkey. Kunde få den direkt om vi ville men ska hämta den imorgon. :)
Tror de sa på info filmen på bugaboos hemsida att de skickas i slutet på februari
När man kollat i produktregistrering så är det typ bara chassi och olika adapterar man kan välja på så det jag registrerat är vagnen och sen adaptern till babyskyddet.
Nej det blir ju många kartonger annars :)
Är ju inte säkert att de har förlossningsgaranti i andra länder och därför det inte står något? Lättast är väl kanske att maila och fråga.
Har för mig att jag läste någonstans att den adaptern inte blev godkänd i Sverige så finns bara till britax och maxi cosi till donkey i sverige
Princessan ab är all black chassit och allt är svart
Nuggi: angående storleken på barn kan jag tyvärr inte svara men du kan ta loss liggdelen och bära den i bumpern. Jag bär vår så varje dag då vi bor en trappa upp utan hiss. Har chassit i barnvagnsförråd i porten.
Jag har hängt en trikå sjal över en del av sufletten så han inte får solen i ögonen men samtidigt inte är täckt helt.
Det beror väl på om du har den framåtvänd eller inte. Är bara när du har barnet mot dig som den har liggläge har du den framåt är det bara sitt och viloläge
Jo det går väl säkert som du säger men är så jag förstått att det är iaf :)
Tror det är bild på min kartong till adaptern på en duo med babyskydd och sitdel :)
Vi har kört både i snömodd och på skogsstigar och det går hur bra som helst.