Inlägg från: Jaja88 |Visa alla inlägg
  • Jaja88

Bugaboo Donkey

Idag har jag lagt en beställning på en donkey duo från parmworld :) Har fått mycket tips här ifrån tråden! Jag har en pojke som är 17 månader och väntar lillasyster i april. Det blir en svart och rosa liggdel och så helsvart till storebror! Vi beställde massa andra saker också eftersom allt verkar vara mycket billigare där!

• Jaja88

Verkligen det blir toppen :) köpte en lila maxi cosi också, så nu längtar man ju!

jean1 skrev 2012-01-24 21:27:32 följande:
    Snyggt! Har också nyligen beställt och här blev det lika fast tvärtom, helsvart liggdel till lillebror och svart med rosa suflett till storasyster. Kan man längta så här mycket efter en vagn ????

• Jaja88

Jag tyckte det var lite läskigt när de ringde upp också! Pratade ganska stark brittiska som var lite svår att förstå, men det gick bra! Fick ett kvitto direkt till mailen också. Så nu väntar jag bara på trackingnummer och sen leverans! Ja, min frakt blev dyrare för jag köpte massa andra grejer som vagga och lite annat. Men även med frakt så tjänade vi över 6000 kr på att handla från pramworld istället för i Sverige så det är vi nöjda med :)

• Jaja88
    höstäpple skrev 2012-01-25 21:26:54 följande:
    Hade de Donkeyn i lager nu? Vad blev det för färger för er som beställt? Vad är det för kortuppgifter man ska kunna uppge?

Jag betalade igår och de sa inget om att den inte skulle finnas i lager. Så jag hoppas att den skickas den här veckan :) Beställde svart/rosa liggdel och helsvart sittdel! Kortnummret på framsidan, år och månad plus de tre sista siffrorna på baksidan. Tänk på att man måste ha betaltjänst på kortet också, det har inte jag så jag använde sambons kort :)
  • Jaja88
    Stefanie skrev 2012-01-26 13:06:05 följande:
    Nu har de dragit pengarna, väntar bara på mailet då. Hur snart fick ni andra mailen? Bara så jag vet hur länge jag ska vänta innan jag vet om jag blivit bortglömd eller inte...

Jag fick ett mail med kvitto efter ett par timmar tror jag :) Men det var i förrgår och jag har fortfarande inte fått nåt trackingnummer! Jag mailade just och frågade om de har skickat mina saker! När man väl har betalat så vill man ju gärna veta att grejerna är på väg!
  • Jaja88
    höstäpple skrev 2012-01-26 13:55:17 följande:
    Nu har även jag pratat med PW! Leveransen väntades in i slutet på denna veckan eller nästa. Hon trodde jag skulle ha vagnen hos mig inom två veckor! Hur snabbt dras pengarna? Jag har inte fått ngt bekräftelsemail ännu men det kommer kanske när pengarna dragits?

Jaha, de sa inget till mig om att den inte fanns i lager! Jag betalade redan för två dagar sen och trodde ju definitivt att det skulle skickas direkt :/ Annars hade jag väntat med att betala tills den fanns i lager.. Jag får bara svar på hälften av frågorna från dem och det tar upp till två dagar innan de svarar på mejl ju! Men nu har jag sim sagt betalat 16500 kr till dem och hoppas att de skickar mina saker snart!
  • Jaja88

Jag mailade pramworld igår och frågade efter trackingnummer . Då sa de att min vagn kommer skickas från bugaboo till dem idag fredag. Så sen skulle de skicka den till mig när de hade alla grejer. Jag trodde redan att allt fanns i lager, men bara de skickar det under nästa vecka så blir det ju bra! Alla som har beställt verkar ju vara nöjda så det blir nog jag också :)

• Jaja88
    Stefanie skrev 2012-01-31 14:48:11 följande:
    Jaja88: Har du fått höra något om ifall pramworld skickat din vagn än? Jag har inte fått något trackingnummer än så jag antar att de inte skickat... Vet att vi fick samma besked när vi beställde (att de skulle få in donkeyn i fredags och skicka den efter det). 

Nej, jag har inte hört nåt än tyvärr! Jag hade hoppats att de skulle skicka idag faktiskt! Men jag väntar tills imorgon. Annars får man väl mejla och fråga!
  • Jaja88
    Stefanie skrev 2012-01-31 15:59:59 följande:
    Okej. Om du hade fått höra något hade jag nog hört av mig redan idag, men som du säger; hoppas på i morgon!
    Ja, den borde ju iaf ha kommit till dem senast idag tycker jag! Så då borde de ju skicka imorgon. Vi har liksom inte bråttom att få vagnen men när man har lagt ut så mycket pengar i förskott så vill man ju gärna veta att den är på G :)

Sen är jag ju fruktansvärt nyfiken också, även om jag har sett en och storebror har provsuttit en gång. Det blir ju en helt annan sak när man får hem den!
  • Jaja88
    jean1 skrev 2012-01-31 15:40:15 följande:
    Jag fick mail med trackingnr den 25/1 och idag ringde jag posten för att kolla vart paketen var och de är i Örebro så med lite tur kunde jag få vagnen levererad redan imorgon .
    Ohh, vad roligt för dig :)

Har du beställt från PW?
Svar på tråden Bugaboo Donkey