Inlägg från: jag och min |Visa alla inlägg
  • jag och min

Bugaboo Donkey

Hej alla experter!
    Jag har en fråga om sittdynorna till donkeyn;
    Jag upplever det som att  dynan liksom inte kommer ner till sitsen och att tjejen typ glider nedåt för att hon inte kommer ner med rumpan ordentligt i sitsen. Är detta något som ger med sig eller tror ni att jag monterat den fel på något sätt...?
    Jag har försökt se hur jag skulle kunna sätta dynan annorlunda men kommer inte fram till något vettigt .

• jag och min
    Semlan10 skrev 2013-01-30 14:48:06 följande:
    Jag och min, jag hade samma problem tills jag insåg att jag hade satt fast dynan fel. Bandet undertill ska inte träs runt sitsen vilket jag hade gjort. Antar att det är för en annan bugga-modell. Nu sitter dynan bra!
    Tack för svaret! 
    Jag  hittade en blogg med en bra beskrivning tillslut och jag hade också trätt bandet runt sitsen (alltså fel). Inte hade jag sett "kardborreluckan" i sitsen där bandet skulle sitta! Nu är det perfekt Glad
  • jag och min

Upptäckte just att vår varukorg är spräckt i en söm, blir revan större så kommer korgen hänga! Vi har knappt packat i den förutom  någon tröja och regnskydd. Det tyngsta jag kan komma på är ett blöjpaket Känns ganska surt. Är det någon mer som råkat ut för detta?

• jag och min
    Justi skrev 2013-05-20 15:45:58 följande:
    Japp har nu fått bekräftat att liggdelen lutar bakåt på min vagn.. Tyckte bara det såg ut så först men idag la ja i min dotter och jag la ett vattenpass brevid henne, även om jag hade filt, plånbok å nycklar i fotändan så lutade huvud delen neråt!

Jag har nu mailat jollyroom så får vi se va dom säger. Någon mer som har de så?
    Min lutar också på det viset och sen vippar den lite. Ska bli intressant att se vad du får för svar på det.
Svar på tråden Bugaboo Donkey