Inlägg från: Syskonförsök |Visa alla inlägg
  • Syskonförsök

Bugaboo Donkey

Hej!
    Är det nån som har koll på uppdaterade priser från Holland?
    Tänker mig en Duo All Black med en åkpåse och mugghållare  
    Och vad är det för prisskillnad och funktionsskillnad på All Black och Silverchassit?

Tack!      

• Syskonförsök

Hur är Bugaboos myggnät?
    Är det värt att lägga ca 300 kr på två stycken, eller ska vi köpa billigare universal istället?
    Jag har googlat bilder och tycker ju att deras myggnät ser rätt bra ut, men vet inte om det är värt prisskillnaden.
    Några synpunkter?    

• Syskonförsök

Vi la order igår på en Duo All Black med 2 myggnät, snack tray och cup holder för 1324
    Får se vad som händer nu.  

• Syskonförsök
    Niju skrev 2013-06-13 17:26:06 följande:
    Var köper ni den om man får fråga? Via internet? 

Jag svarar här eftersom vi tjänade 6000kr mot Sverige.
    Från babyplus i Holland  
  • Syskonförsök
    Niju skrev 2013-06-13 18:04:27 följande:
    wow tänkte köpa vagnen nu i helgen men låter lockande att spara ett "par" tusenlappar.  Tack för infon Skrattande

Ja, det är absolut värt väntetiden om man inte har bråttom. Har hört mkt bättre om dem istället för MM som är lite billigare. Men Babyplus har jättebra kontakt vilket var viktigt för mig om vi behöver skicka tillbaka nåt eller så.
  • Syskonförsök

Vi la vår order den 7/6 och fick trackinglänken igår, undra när den kommer?  
    Har gått mycket fortare än förväntat!
    Har beställt på BabyPlus och är såå nöjd.  

• Syskonförsök
    limerick skrev 2013-06-28 22:38:02 följande:
    Ni som beställt från Holland.
    Det vore intressant att höra vad ni köpt och exakt hur mkt ni fått betala.

Har ni prutat?
    1324 euro för en Duo All Black. Med det beställde jag även 2 myggnät, 1 snack tray och 1 cup holder. 
    Jag fick vagnen för 1289 och alltså resten för 35 euro. Men då förhandlade jag lite.  Det motsvarar 300kr, bara myggnäten kostar i Sverige 600kr. Vagnen kostade mig då ca 11 100kr. Det går säkert att förhandla mer, men på deras avdragna rabatt var det då redan 2200kr motsvarande ca 260 euro. 

Vagnen skulle blivit levererad idag, prick 3v efter jag la ordern, men posten strulade så får hämta den på måndag istället. :) 
Svar på tråden Bugaboo Donkey