• Buzan

Bugaboo Donkey

Hej! Va kul med en donkeytråd. Nu har även jag beställt en donkey duo från Baby Plus. Galet bra pris då jag höll på att köpa en begagnad härom dagen för lika mycket. :P Det blev en med silverchassi då mannen tyckte det var så "onödigt" att lägga ytterligare pengar på en med snyggt svart. :/ Känns lite nu men samtidigt är jag så glad att jag lyckats få honom att gå med på själva vagnen. Har varit föräldraledig nu i 17 månader och i dec kommer nästa barn.

Undrar för övrigt lite om det här med chassiskyddet? Visste inte ens att det fanns när jag beställde vagnen annars hade jag beställt det samtidigt. Vet ni var jag kan få tag på det här i Sverige och vad priset ligger på? :)

• Buzan

Limerick: håller helt med dig om att det känns lite surt att betala extra bara för ett svart chassi. Och jag försöker intala mig att det silvriga är snyggare. :P men det känns som att det svarta är så mer hett på marknaden vilket gör att jag blir så påverkad av att det svarta är snyggare. Egentligen tycker jag ju att båda är lika snygga, hade däremot kunna betala en tusenlapp extra för att få ett chassi som är tåligt för repor m.m. Men vet inte alls om det svarta eller det silvriga är mer ömtåligt.

• Buzan

Kikidil: va kul! Beställde också därifrån i onsdags. Men jag har inte fått någon uppdatering än förutom att de skulle få donkey duon skickad till de först, sedan till mig! Jag hoppas de hör av sig snart! :) och va lustigt att din frakt bara ska ta ett par dar medan min ska ta upp till 4-6 veckor. :/

• Buzan

[

kikidil skrev 2013-06-21 16:51:17 följande:
    Nej nej, vi beställde för ca. 4 veckor sedan. Igår hörde de av sig att de hade gått in våran vagn och att den var klar att skickas. Fick en länk där jag enkelt kunde betala med kort. Idag har de få skickat iväg vagnen och själva frakten hit ska ta 2-4 dagar. Har även fått en länk där man kan kolla hur långt paketet har kommit. Så samma för oss Buzan

Okej, men dåså! :) Skönt att höra! Då längtar jag nu väldigt mycket till det där mailet, då det sedan kan ta bara några dagar. :) skönt att höra att ni får eran vagn inom tidsrymden och att den inte är försenad. Det hade jag nästan räknat med. :)
  • Buzan

Niju: exakt! Det är tydligen ett ordentligt tyg som man fäster med tex kardborrband runt de silvriga ömtåligaste delarna. :)

• Buzan

Limerick: jag beställde från Baby plus och fick betala 1199 euro utan att pruta. Beställde en donkey duo, med silverchassi, svart klädsel.

• Buzan

Nu blev jag lite nojig. Behöver man säga till om en vanlig sufflett till sittdelen till donkey duo från babyplus? Eller ingår den? Jag bara antog att den ingick så jag beställde ingen....

• Buzan

Ni som beställt vagnen från Baby Plus i Holland, hur har ni fått den levererad? Till dörren eller någon annanstans? Och hur har ni fått bekräftelseavin? Via mail eller sms?

Jag har bytt nr, det gamla funkar inte alls och undrar om jag måste informera dem om mitt nya nr?! :)

• Buzan

Har nu fått min vagn hemskickad från Baby plus. Men jag har inte fått något papperskvitto?! Har ni andra fått det som beställt därifrån eller får man det via mailen?

• Buzan

Jo det går att ha liggläge framåtvänd men det kan ta emot vid ramen/chasslt när man drar ner det just där. På min töjs inget och det verkar inte vara någon skada för vagnen.

• Buzan

Jag är asnöjd! Skulle inte köpa någon annan dubbelvagn men skulle inte heller betala 15000+ kr, utan beställ från Holland så får du den för 10.

• Buzan

Sonen är 1,5 år och 91 cm. Just nu finns det gott om utrymme kvar, men jag hoppas han slutar växa lite snart så att han kan ha den ett tag. :)

• Buzan

Shaded: 4-6 veckor leveranstid var det när jag beställde därifrån för två månader. :) Fick den efter fyra veckor.

Svar på tråden Bugaboo Donkey