Inlägg från: MissFörstånd |Visa alla inlägg
  • MissFörstånd
    Vim skrev 2013-07-21 16:33:08 följande:
    Jag ska skriva ett mejl på engelska till ett företag i Holland som man kan beställa Bugaboo Donkey Duo ifrån men behöver veta vad som är vad. Jag vet på ett ungefär men vill vara säker så det inte blir något missförstånd när jag mejlar dom. Jag hittade nedanstående uppg. från en engelsk sida. Kan någon översätta?
    What you get: base chair frame carrycot fabric including black apron and mattress upholstery hood cargo net side luggage basket Rain cover DUO Extension kit suncanopy
    Och när man beställer en DUO, är det Alltid en liggdel och två sittdelar+sidokorg? Twin är två liggdelar och två sittdelar (får man någon sidokorg där då?) ? Mono är 1 liggdel och 1 sittdel+sidokorg?
    Google translate: Vad du får: base stolram liggdel tyg inklusive svart förkläde och madrass klädsel huva lastnät side bagage korg Regnskydd DUO Extension kit suncanopy
  • MissFörstånd
    Wollol skrev 2013-08-15 22:05:33 följande:
    Någon som vet var man beställer donkey duo som billigast och vad som ingår i priset. Jag hittade donkey duo för 14800kr på barnbutiken.net. Men står inte vad som ingår. Jag kommer behöva 2 sittdelar och en liggdel. Sen undrar jag även om det finns adapterar att köpa till och vad man isåfall ska ha för babyskydd till det. :)

Jag kommer att beställa donkeyn från babyplus.nl då man sparar väldigt mycket pengar på det. Kolla där, det står inga priser men de är jättesnabba att svara på mail. Jag skulle få betala 1199 euro för den, betydligt billigare än i sverige.

Någon som vet hur lång leveranstid babyplus har? 
    ღ ♥♥ ღ
Svar på tråden Bugaboo Donkey