Inlägg från: Hannali |Visa alla inlägg
  • Hannali

Bugaboo Donkey

Hej! 

Är nybliven donkey ägare och letar inspiration till att "pimpa" vagnenGlad  Jag försökte söka i tråden efter mönster till att sy sufletter/sittdynor eller om någon kan tipsa om nångon som syr men jag hittade inget relevant?

Tacksam för hjälp!

Hanna     

• Hannali

Fråga angående reklamation av knarrande chassi till donkeyn:

Jag skriver från telefonen nu och kan alltså inte söka i tråden.

Ni som beställt hem er vagn från utlandet och behövt reklamera den. Har ni kontaktat butiken/webbutik eller direkt till bugaboo via garantin???

Vårt chassi knakar och tjuter, bromsen strulat och det främre knäppet går knappt att stänga. Har använt vagnen i ca 7 månader och barnen väger inte för mycket. Tacksam för svar och tips!!!

• Hannali

Sittdelarna ska vicka då chassit saknar stötdämpning, det ska kompensera detta en aning.

DÄG: vår dotter är 2 år och 9 månader, hon får plats i vagnen men det är bra precis nu. Hon är dock ganska lång för sin ålder :)

• Hannali

Ni som ska beställa donkey från Holland kolla med babyhuys också! Om man mailar dom så skickar de med en rabattkod som ger 15% rabatt på hela köpet :)

• Hannali

Däg: jag vet faktiskt inte hur lång dottern är. Kan prova mäta henne vid tillfälle. Men jag skulle gissa på kring metern :)

• Hannali

Wollol: Suffletter och klädsel ingår när du beställer hela vagnen (i valfri färg). Du får med två ramar, två sittdelar och en liggdel om det är duo du ska köpa samt varukorg och sidokorg + regnskydd.

• Hannali

Jag reklamerade mitt chassi. Se till att filma när den knarrar och/eller ta foton på problemen som ni kan skicka med. Oftast vidarebefordrar butiken till bugaboo international (typ?) och så får man hux flux ett nytt chassi på posten. :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey