Bugaboo Donkey
Visst är det galet att det skiljer så mycket i pris! Vi beställde vagnen plus en massa tillbehör och det hela kostade 5000 kr mindre än i Sverige.
En fråga...vad menas med chassi skydd? Är det bara något man klistrar/tejpar på den silvriga för att skydda eller?
Wollol för det priser som du säger ingår två sitt delar och en liggdel...finns för samma pris på olika ställen som babyshop.se jollyroom.se och bigbaby.se kanske står bättre i någon av dessa sidor vad som ingår.
Beställer du från holländsk sida som många verkar göra nu (jag med :p) så får du samma vagn och delar för 1199€ (ink frakt) babyplus.nl
Sen mått står på första inlägget, och bilder på vagnen är det bara att googla finns MASSOR med videos och bilder ;)
1199€ kostar det från Holland (babyplus) och där ingår frakt också ;)
Hannali: hur lång tid tar att få vagnen från babyhuys, på babyplus är det ju 4 veckor man måste vänta, vet du ifall de skickar snabbare?
Fick hem min duo idag som jag beställde från babyhuys! Jätte nöjd...använde den direkt för att hämta stora dottern på dagis och älskar den! Jätte lätt att köra...
Haha ja man börjar bli lite orolig. Efter hur lång tid började era vagnar knarra?
Funkar det inte att vika ta in genom dörren och sen vika ut...för den ska väl gå att vika med korgarna på?
Japp 15% billigare om man mailar ;) min duo + mugghållare gick på10400kr
Ja nu med vinterkläder kan jag tycka att liggdelen känns lite trång för vår snart tvååriga flicka och då är hon ändå "bara" 82 cm lång :s
Har för mig att andra ramar är bredare och passar därför inte donkey