Inlägg från: roxylady |Visa alla inlägg
  • roxylady

Bugaboo Donkey

Visst funkar inte cam2ans sittdel på en donkey eller? 

• roxylady

En sak till. Om man köper en ny Donkey idag. Får man ändå det gamla handtaget som inte går att knäppa av och snurra runt på åt sidan?

• roxylady

Tack för svaren! :)

En annan fråga.. kan en donkey bli för liten för en 3åring? Kommer att ge ett försök att skaffa ett syskon till sonen är 3. 

• roxylady
    Däg skrev 2013-09-01 23:40:28 följande:
    Roxylady: Vi har en 3åring i donkeyn, han är dessutom lång men får plats. Inte jätte långt kvar tills han börjar ta i suffletten men funkar ett tag till iallafall.

30maj: vår son var 2år 4 månader när lillasyster kom, vi körde ståbräda och vanlig vagn först. Men jag saknade att kunna vara iväg hela dagar och gå långa promenader så vi köpte en donkey. Helt perfekt, dagar när han är hemma från dagis och pigg så kör jag mono och han springcykel annars är de duo och det är verkligen kanon. Svårt att veta innan hur det blir och sen är de ju beroende på vad man gillar att göra osv men så var det för oss iallafall. :)
    Tack för svaret :)

Ja men precis! Det är ju valet hur man vill ha den byggd för dagen som gör att man blir sugen på den i fall  man får en till sedan :) Och då lär man ju börja spara. Dom kostar ju lite. Har en vanlig Bugga cam idag som jag älskar så kan aldrig tänka mig att byta ut buggan till nått annat märke :) Köpte du den i Sverige eller utomlands?
  • roxylady

Hörde också med babyplus och vi är intresserade av en allblack isf. Den skulle gå på 11000 ca. Precis som vår allblack CAM vi köpte här i Sverige. Så det känns ju överkomligt :) Bara att göra ett spar för detta i fall vi lyckas med ett syskon. Och sälja camen. Undra om folk fortfarande vill köpa en cam2a??

Svar på tråden Bugaboo Donkey