Inlägg från: CamillaSohlberg |Visa alla inlägg
  • CamillaSohlberg

Bugaboo Donkey

Är den här vagnen verkligen så dålig som alla skriver? Alltså det är ju inte en grej som verkar krångla, folk verkar ha diverse problem?? Jag tänkte köpa en sån här vagn men om man ska betala 15.000:- plus ev tillbehör ska det fan inte vara ett fel på vagnen. Det kryllar av dom på blocket, börjar skarpt fundera på att köpa emmaljungas nya double Viking istället... Är vagnen bra eller dålig ? Tacksam för svar

• CamillaSohlberg

Okej va bra för ett tag verkade det som att väääldigt många klagade. Och tittar man på blocket finns det hur många som hällst men antar att det är för att som inte behöver vagnen helt enkelt. Kul att se att så många är nöjda med den. Jag ska åka in och titta på en helt klart. :) får jag ställa en fråga till hur långa är era barn som sitter i vagnen? :) tänkte så inte den äldsta växer ur den på längden för fort :)

• CamillaSohlberg

Åh Gud va bra! Jag tror det blir en sån då! Har en emmaljunga nitro city idag och den har vart perfekt men inte när man har två :) min dotter är ett år och 70 cm lång och den lille kommer om ca 7 månader så då kan min äldsta garanterat ha den så länge hon själv vill :) tack för alla svar!!! :D

• CamillaSohlberg

Nej men precis men jag kommer nog använda den som alla andra tills äldsta inte vill åka mer men sen vet jag inte om man använder den i mono eller köper nån sulky men det märks ju sen :) blir nog att köpa en ny iaf känns bäst för våran del :) hihi längtar tills jag får åka och klämma och känna men man ska aldrig ta ut segern i förskott så väntar isf tills efter RUL :)

• CamillaSohlberg

Åh va gulligt :) men jag tänker också om man ska åka långt eller gå en hel dag med en treåring kan det ju vara skönt att sitta så det kan ju vara bra att ha möjligheten :)

Svar på tråden Bugaboo Donkey