Inlägg från: vartjagängår |Visa alla inlägg
  • vartjagängår

Bugaboo Donkey

Jag är också sjukt nöjd. Har inte haft några problem med nåt alls. En all black köpt från Babyhuys i Holland. :)

• vartjagängår
    Jis skrev 2013-10-02 09:42:43 följande:
    Funkar det att sätta få Buffalo sufletten på en donkey? Någon som vet?

Japp! Men köp bågarna & fästena som hör till buffalo också. :)
  • vartjagängår
    OpheliaMR skrev 2013-10-05 09:12:42 följande:
    Hur vinterbonar ni liggdelen? Åkpåse? Eller filtar? Vilken åkpåse i sånt fall? Bugaboos egna? Massor av frågor men det kommer bli kallt snart och jag har ingen aning hur jag ska göra.

Till sonen hade jag fårskinn & filt. Till lillasyster kommer jag ha åkpåse från simple world. :)
  • vartjagängår
    Sofiafia82 skrev 2013-10-12 23:12:45 följande:
    Har just beställt en donkey duo och köpte även några tillbehör (solskydd, myggnät, mugghållare och organizer-väskan) som jag undrar vad ni har för synpunkter på? Var de onödiga köp eller kommer de komma väl till nytta? Alla har olika preferenser jag vet, men vill höra mer er som har något/några av tillbehören jag beställt vad ni tycker.

Är det något mer tillbehör man borde köpa?

Använder mugghållaren nästan dagligen till vatten, kaffe, nappflaska. Har breezy sun canopy som är kanon på sommaren med inbyggt myggnät. Organizern hade jag men sålde då den var för liten att ha något vettigt i. :)
  • vartjagängår
    emsapemsa skrev 2013-11-06 22:21:58 följande:
    Nu har jag varit inne och kikat lite på babyhuys. Får man billigare pris om man mailar dom? För på sidan kostar ju den billigaste duon 1339 Euro, det verkar som fler i den här gruppen har köpt den billigare? Hittade syskonsitskit där för 200 euro, lite billigare än i Sverige :)

Ja maila, jag fick en kod på 15% & sen två koder för fri frakt och allt gick att använda i samma köp haha så blev massa rabatt. :)
  • vartjagängår
    themorethemerrier skrev 2013-11-07 11:06:04 följande:
    Det är samma fästen, däremot är bågarna annorlunda! Buffalons bågar är längre & bredare så vill man att suffletten ska sitta snyggt och spänt så rekommenderar jag att man även införskaffar Buffalons bågar.

Hah, det var bågarna jag mena. Tack för rättelsen, får skylla på gravidhjärna. ;)
  • vartjagängår
    emsapemsa skrev 2013-11-07 14:49:10 följande:

Jag var ute efter en vanlig Buffalo-sufflett, men om man måste byta ramen också så köper jag nog en breezy till Donkeyn istället :) Tack för era svar! Gravidhjätna här också.. ;)
    Jag har breezyn & den var jättebra i somras. Dock skulle jag inte använda den nu då det blåser rakt igenom den då det är nät på sidorna. Lär bli rätt kallt i vinter!
  • vartjagängår
    NenneLo skrev 2013-11-14 20:16:35 följande:
    Hej! Idag beställde vi äntligen en donkey, längtar tills vi får hem den! Måste fråga, har sett att flera har bumperskydd (?), med flärpar i. Varför har man bumperskydd och är flärparna till barnet att titta på?

Flärparna är till barnen att titta & dra i ja. Skydden har väl folk för att bumpern kan bli ganska ful med tiden. Min son äter väldigt mkt på sin. Tycker skydden är så otroligt fula ochfick extra bumprar av bugaboo så jag använder inget. :)
Svar på tråden Bugaboo Donkey