Inlägg från: kaffetunnan |Visa alla inlägg
  • kaffetunnan

Bugaboo Donkey

Sunflower Sthlm skrev 2013-11-11 10:05:37 följande:
    Tack för svaren om Babyplus!

Vår vagn kommer idag men de ringer inte innan för det har de minsann inte möjlighet att göra. Blir så trött, har precit pratat med en kille som var allt annat än service minded. *suck* Så maken ska åka hem och sätta sig och jobba och hoppas att Posten inte hunnit dit innan han hinner hem. Vill gärna slippa att hämta ut paketen på vårt servicesställe imorgon, för det är tydligen dit de skickas om vi inte är hemma.

Det är rätt fascinerande att det kan vara så olika med om de ringer innan eller ej. Personligen kan jag tycka att det är det minsta man kan begära när man betalt för en tjänst men, men... enligt Posten så är det alldeles för mycket begärt av mig och, som killen sa som jag pratade med, så är det helt orimligt att de skulle ringa innan. Att köper saker som ska levereras till dörren är tydligen inte ok när man jobbar. ;) Skämt åsido men jag blir så trött. Särskilt när det visar sig att det beror helt på var man bor eftersom det på vissa håll i landet (och till och med Stockholm) tydligen går alldeles lysande att ringa upp innan leverans.
    Posten ringde mig, dock var jag inte hemma just då men han kom tillbaka dagen efter för leverans. Bor i Sthlm/ city
  • kaffetunnan

Va beredd på att vagnen är en ranglig sak. Att du ska bygga ihop den med kardborreband. Att den kommer kännas som en billig variant av en riktig vagn, ranglig och dan. Men den är lätt att köra åtminstone.
    Ehh ja, jag är missnöjd med min donkey twin.

Svar på tråden Bugaboo Donkey