Inlägg från: NenneLo |Visa alla inlägg
  • NenneLo

Bugaboo Donkey

Hej! Idag beställde vi äntligen en donkey, längtar tills vi får hem den! Måste fråga, har sett att flera har bumperskydd (?), med flärpar i. Varför har man bumperskydd och är flärparna till barnet att titta på?

2011-09-13 Loke <3 I väntan på lillebror BF 2014-03-11 <3
  • NenneLo
    Mini14 skrev 2013-11-14 20:18:37 följande:
    Hej, är oxå inne på att beställa, vilken sida valde ni?

från barnbutiken.net eller om det var .se. man fick en maxicosi cabriofix på köpet!
  • NenneLo

snacka om snabb leverans! beställde vagnen i torsdags och imorgon kl 8-10 kommer de (till ens dörr!)

• NenneLo

Har haft vår bugga i några veckor nu och jag älskar den! Det enda är väl att den inte är så jättekompakt ihopfälld. Tycker inte alls den känns billig, har haft en city Cross innan och bugaboo är mycket lättare att köra! Svart chassi = all black, men de är dyrare. Chassiskydd finns på lills.se tror jag det var! Ett tips är att köpa lock till varukorgen om du ska ha den i mono.

• NenneLo
    Stinsen skrev 2013-12-19 03:59:31 följande:
    Halloj :) Måste kolla lite med er alla "experter" ;) Vi är jätte sugna på att köpa en Donkey och frågorna är många och tänkte dra några här. Är det någon av er som har något negativt att säga om den? Vad är riskerna med att köpa en begagnad? Ang knarrigt chassie,hur pass mycket knarrar dom,är det hela tiden eller ibland? Ni som beställt från något annat land,vilket är att föredra osv? Och ang reklamationer har det funkat bra? Som sagt står i valet och kvalet,finns massor på blocket men vet inte om man vågar köpa en begagnad med tanke på reklamationer osv.....

Sitsen i sittdelen är ganska liten (iaf för en tvååring), den är rätt stor ihopfälld (men man kan ta bort hjulen). Barnet ligger inte rakt i liggläge i sittdelen eftersom det är en ergonomisk sits. Om du ska köpa begagnat, kolla så att inte huvudändan är lägre än fötterna i liggläget, har hört att det är ett vanligt problem! Men annars älskar jag vagnen ❤️
Svar på tråden Bugaboo Donkey