• 30maj

Bugaboo Donkey

Hej ska beställa från babyplus eller babyhuys inom det snaraste :) Väntar lillebror i januari, då är sonen 2,6 år. Är såååå osäker på om ja ska köpa Duo eller Mono, sonen använder fortfarande vagnen, men vi är inga promenerare som är ute och går långa sträckor...Vill inte ta förgivet att han orkar gå jämnt eller vill åka ståbräda, så det vore jobbigt att behöva beställa ÄNNU en gång bara en sittdel. Men samtidigt vore det surt att betala dyra pengar för Duo om han inte nyttjar den.. vad skulle ni gjort, eller hur gjorde ni!?

• 30maj

Tack för alla svar!! 1219:- vill babyplus ha av mig för en duo med mugghållare och 939:- för en mono med mugghållare... Fan va svårt val- ska beställa i veckan helst:)

• 30maj
    minlilja skrev 2013-09-02 12:29:17 följande:

939 va ju skit billigt! Nu lämnar jag tillbaka min urban jungle å beställer en donkey!!

989:- ska de va! Men ändå.. Vad är de i svenska, typ 8000kr??
  • 30maj
    Niju skrev 2013-09-02 16:09:46 följande:
    Beställde från babyhuys förra veckan 1179 euron för duo med mugghållare ;)
    Oh my..! Fan lika myxket ju!! Vet du vad leveransen tar i tid hos dom? Och va leveransen inkluderad i de priset?
  • 30maj
    Niju skrev 2013-09-02 16:09:46 följande:
    Beställde från babyhuys förra veckan 1179 euron för duo med mugghållare ;)
    Hade du rabattkod föresten eller? För annars är väl en duo på 1339 hos dom?
  • 30maj
    Niju skrev 2013-09-02 16:32:27 följande:
    Ah använde en rabattkod någon skrev om på den här tråden "blogdiscount" som ger 15% rabatt, annars är det bara att maila dom så får man rabatten. 

Ja frakten är inräknad där, beställde den 23 aug och idag skickades den, ska få den senast onsdag sa dom, får se Glad 
    Okej de ska ja göra! Vill ha off white hoppas dom hsr den på laget:)

Är de nån som vet om man måste ha bugaboos parasoll eller om man kan köpa ett annat utan speciellt märke och säyta på, aåg babyproffsen här hade för 199 kr:)
  • 30maj
    Lakrids skrev 2013-09-02 22:20:58 följande:

Hej! Kan man använda footmuffs i liggdelarna på donkey twin eller är de för stora/långa? Ska köpa tvillingvagnen via www. Babyplus.nl och funderar på att skippa inköp av cocoons till liggdelarna... Hur har ni andra gjort? Tvillingarna kommer i december. // Lakrids

Mamma till Jack 4 år & tvillingpojkar i magen
    Ja funderade över samma så ja mejlade och fråga och de ska passa:)
  • 30maj
    Niju skrev 2013-09-04 17:56:31 följande:

Fick hem min duo idag som jag beställde från babyhuys! Jätte nöjd...använde den direkt för att hämta stora dottern på dagis och älskar den! Jätte lätt att köra...

Min donkey mono ska skickas nästa onsdag! Så uppspelt!! Valde till mugghållare och parasoll:)
  • 30maj
    mamalolo skrev 2013-09-12 09:19:39 följande:
    Va bra! Tack för snabba svar! Då ska jag reklamera den. Förresten - har ni bra koll på reglerna för vad som kan reklameras? Det svarta gummit på det stora vagnhandtaget har också börjat spricka i ena fästet. Dessutom har det upptått ett hål i korgen under vagnen. 

gaaaaah, väntar min donkey från holland idag eller imorgon!! och här skriver ni bara om massa reklamationer - jag som väntat sååååå:) haha
  • 30maj

Jag upplever att det är svårt att fälla ihop mitt chassi, eller ja det svåra är att pressa upp knapparna på varje sida av handtaget som gör att chassit kan fällas ihop.. Nån annan samma "problem"?

• 30maj

Okej va skönt att höra:D  ja de är nytt och har inte använt den så mycket än!

Föresten ska beställa en extra sittdel för i januari kommer nästa barn. Så tänkte fråga om någon har nån rabatt man kan använda hos babyhuys eller babyplus??:)

• 30maj

Ingen som har nån rabatt kod hos babyplus eller babyhuys eller ja, nån annan sida? får inte 15% på en sittdel för dom ger bara ut när man köper en hel vagn, men de gjorde ja ju för några månader sen så får inte igen:(

Svar på tråden Bugaboo Donkey