The75 skrev 2014-01-24 11:37:47 följande:
Lady soul hur kan det vara försäkringsbedrägeri?
Bugaboo vet ju om problemet och vill inte ha tillbaka chassit dom har ingen nytta av alla knarrande chassin och om någon sen vill sälja sitt knarrande chassi istället för att kasta det vad är problemet?
Jag har valt att behålla mitt knarrande chassi för jag tycker det är bra att ha ett extra om/när man ska ut och flyga osv men när den dagen kommer att jag ska sälja min vagn kommer jag naturligtvis även sälja det knarrande chassit.
Naturligtvis kommer jag då och upplysa köparen att det knakar och brakar i det men att det för övrigt inte är något fel på det.
Tres jag har köpt mitt här i Sverige och jag gick bara med vagnen tillbaka till butiken dom lyssnade på hur det lät och sa att det var ett vanligt problem,sen mailade dom bugoboo och sa som det var och bugaboo skickade ett nytt chassi och när jag frågade om dom ville ha det gamla sa dom nej,det var inget dom el bugaboo hade någon nytta av så det är lite konstigt att Babyplus vill ha det gamla chassit tillbaka vad ska dom göra med dom?
Nu menade hon nog inte att ALLA gjorde f-bedrägeri men det är nog en del som utnyttjat detta.
Ett smart sätt att få ett nytt chassi att man "påstår" att det knarrar,när man vet att man inte behöver lämna tillbaka det gamla ;) För hur ska dom i holland veta om det knarrar eller inte.
Men som sagt ALLA har definitivt inte gjort så,men det finns nog en del små luringar ;)