Bugaboo Donkey
Är det någon som köpt vis nätet Holland eller Tyskland?
Är det någon som köpt vis nätet Holland eller Tyskland?
Elmiina: får jag fråga när man beställer en bugaboo donky duo, får man med sidovarukorgen regnskydd eller något? Eller är de bara chassi, två sittdelar och en liggdel med lock?
Ceke: var ni tvungna att skicka chassit till Holland vid reklamation? Hört att är de något med chassit så måste man skicka de till Holland för bedömning. Eller räckte de med kontakt med dom och att de sen skickade nytt chassi och de gamla skrottades av er?
Så smidigt att de gick att lösa så.
Är det någon som vet när 2015 modellen släpps? Vet ju att Emmaljunga som vi har haft fram tills i dag släpper i juni 2015 års modell. Samt vad är skillnaderna tro på2013 och 2014?
Fick en prisoffert i dag med donkey duo, två sittdynor, en åkpåse samt två suffletten i någon annan färg 14,500:-
Tycker det låter mycket mot vad jag hört andra säga?
Blir 11300:- för enbart vagnen resten är tillbehör.
Offerten är från babyplus.nl men vi hade tänkt köpa babyskyddet där också men vi hitta inget. Men tar jag bort suffleter i andra färger utan nöjer mig med att ha enbart svarta eller beige eller något sådant så skulle en åkpåse, två sittdynor, och Maxi cosi adapter kosta 13,700:- sen måste jag köpa utöver själva babyskyddet och bas till bilen. Finns det fler sidor som man kan beställa på?
Blir så arg prishöjningen har gjort att bugaboo donkey duo, med förlängda uffletter två åkpåsar och en maxi cosi adapter är 490euro dyrare i dag jämfört med 1 maj grrrrrrrrr
Mailet gick inte ens fram, fick ett sådant medelande att mailet ej kommit fram
Nu har babyplus.nl gått med att ge mig vagnen för de pris dom skrev i sin offert innan den 1 may.
Dock väntar jag på babyhyes för att se vad dom erbjuder. Då dom har "prisgaranti" som han skrev.
Har någon erfarenhet av dessa två olika?
Måste säga, att vi hämtade ut vår donkey duo i förra veckan en vecka senare, tycker jag fortfarande samma sak. Är så besviken för att ha köpt en skit vagn mer eller mindre.
Sonen är 87cm sitter med huvudet i suffletten. Den är trång och remarna har han i armvecket då det inte blir bra hur vi än gör. Chassit är repat som bara den ser ut att den är 4 år och inte 1 vecka.
De enda smidiga med den är siso korgen. Och att den kan förvandlas till en syskonvagn. Övrigt inte värd pengarna överhuvud taget. Önskar att jag bara köpt en syskon sist till emmaljungan.