Inlägg från: Leonell |Visa alla inlägg
  • Leonell

Bugaboo Donkey

Fick svar från bugaboo nu, dom säger att det kommer ett replacement set för gummit på handtaget snart. Hmm undra vad snart innebär...

• Leonell

Jag har postat bilder i bildtråden på en donkey med cam suflett ;)

• Leonell

högst upp i ts finns länk till bildtråden :)

• Leonell

Tja, jag tycker nog ändå att det kan funka... ;) Skulle nog inte sätta på en vanlig cam suflett men om jag skulle haft en fin specialsydd så skulle jag nog satt på den :)

• Leonell

Trodde faktiskt inte att det skulle funka så bra som det faktiskt gjorde... 

• Leonell

Nu blir jag nyfiken på om det skulle funka med CAM suflettfästen på donkeyn... Nån som har en CAM ståendes hemma o vill testa? Typ så som man gör med en frog om man vill ha CAM suflett på.. :)

• Leonell

Åh toppen spigg! Nyfiken i en strut e jag ;)

• Leonell

ha ha ha det där va ingen höjdare ;) men testar man inte får man inte veta... Tusen tack spigg!

• Leonell

Ja, jag är nöjd o det känns värt pengarna på det stora hela!

• Leonell

Sitter här o funderar på vintern...
    Tycker att bugaboos åkpåsar är lite tråkiga, o känns inte så mysiga... Har jag fel? Är ni supernöjda med era åkpåsar ni som har bugaboos?
    Funderar på typ en elodie eller nåt, men är det någon som vet hur dom passar i donkeyn?

Sen det här med regnskydden, dom är ju jättebra, men dom tar ju sån plats... Har man 2 regnskydd med sig så får man ju inte plats med mycket mer! Är det någon som har nåt bra tips på regnskydd som skulle kunna passa??

Svar på tråden Bugaboo Donkey