Inlägg från: C060908 |Visa alla inlägg
  • C060908

Bugaboo Donkey

Lillla My skrev 2011-08-23 22:59:24 följande:
    Jag är väldigt nöjd med min. Och jag som tyckte den var ful när den kom, särskilt som mono med varukorgen på sidan. Nu är det nästan som mono jag älskar den mest! Förvånad Jag gillar den verkligen som duo också men monon är suverän, och då var jag ändå tokkär i min (numera sålda) Cam tidigare. Svammel, svammel....

Håller med, Camsufflan var inget vidare på! 
    Det är precis så jag känner, vet inte om jag är beredd att släppa min cam haha.. Inga nackdelar alls?
  • C060908

Okej. Äldsta barnet jag har blir 2 i november och är nu 83 cm kommer hon få plats i den sittdelen eller är det precis?

• C060908

Ohh längtar! Förhoppningsvis får jag min donkey nästa vecka! Det blev en med Sand bas och Svarta sufletter.. Ville egentligen ha en rosa och en blå suflett men de var slut Någon som vet vart man kan beställa sufletter ? Pris?

• C060908

Får min Donkey nu på torsdag!! Blir att köra direkt till flygplatsen med den då vi ska till Italien Har en massa cam sufletter hemma och jag undrar lite hur ni tycker att jag ska göra? Ska jag sälja de eller behålla de?

• C060908

Då får de flytta allihop! Åkpåse hur e de med det ? CAM funkar eller inte?

• C060908

Oh ska hämta min Donkey imorgon de sa att de skulle ringa efter de satt ihop den men jag vill ha den med en gång när de öppnar är den svår att sätta ihop? Otålig jag kommer vara imorgon :(

• C060908

Nyss hemkommen med min Donkey så nöjd! Blev svart bas röd och blå suflett så himla nöjd! Nu bär det av till flygplatsen hoppas den överlever!

• C060908

Nyss hemkommen ifrån Italien landet utan bra barnvagns vägar Donkeyn har levererat varje dag och är värd vartenda öre! Den kommer fram över allt och är enligt mig en perfekt resvagn! Fick mycket blickar och kommentarer så här nöjd med en vagn har jag nog aldrig varit!

• C060908
    Emma85Gbg skrev 2011-09-10 22:17:44 följande:
    Hej.

Någon som har koll på vilka butiker i Göteborg som säljer Donkeys? 
    Köpte min på Babyproffsen på backaplan för 9 dagar sedan..
  • C060908
    JANniela skrev 2011-09-14 07:22:36 följande:
    Hej

jag har inte gått igenom hela tråden så jag vet inte om detta redan har fått ett svar...

Hur flyger man med Donkeyn? Till Chameleon som vi hade förut hade vi en sån där speciell resväska, men den passar ju inte till Donkeyn.

Vi ska förhoppningsvis flyga hem till Sverige till jul med en 2 månaders  och en 2.5 åring, så båda behöver ju Donkeyn att sitta eller ligga i när vi är hemma också.
    Men jag  blir lite orolig när jag tänker på hur flygbolaget kommer att hantera barnvagnen om man bara checkar in den utan nåt skydd.

Är det nån som vet, eller har flygit med Donkeyn redan?
    När vi flög till Italien nu i början av september tog vi isär den i tre delar sen tog vi loss hjulen också så chassit och hjulen i en vanlig påse i den stora påsen , sedan sitsarna i varsin påse, vagnen klarade sig jätte bra utan några skador alls och kommer göra så nästa gång vi flyger ner nu i Oktober.
  • C060908

Någon annan än jag som haft mycket problem med framhjulen? Vad ska man göra åt det?

• C060908
    spigg skrev 2011-09-14 18:02:52 följande:
    Vad för slags problem?
    Det låser sig på något sätt eller alltså när jag kör med vagnen och oftast när jag har bråttom så slutar fram hjulen att snurra.. inte rotera utan att snurra det liksom är som om att någon sätter i en broms och vagnen bara stannas upp
  • C060908
    spigg skrev 2011-09-14 18:31:39 följande:
    Hm. Det låter lite likt vad som hände mitt ena bakhjul. Visade sig vara en massa grus som kommit in i navet, problemet försvann när man man tog isär hjulet.
    Ska jag gå in till affären ?
  • C060908

La upp en bild nu på Donkeyn vs CAM ifall det var någon som ville se skillnaden :)

• C060908

Hej jag ska sälja min Donkey nu och undrar vad jag ska ta för den? Köpte den ifrån Babyproffsen i september. Det är en duo.

Svar på tråden Bugaboo Donkey