Bugaboo Donkey
Jag gillar den verkligen som duo också men monon är suverän, och då var jag ändå tokkär i min (numera sålda) Cam tidigare. Svammel, svammel....Håller med, Camsufflan var inget vidare på!
Jag gillar den verkligen som duo också men monon är suverän, och då var jag ändå tokkär i min (numera sålda) Cam tidigare. Svammel, svammel....Okej. Äldsta barnet jag har blir 2 i november och är nu 83 cm kommer hon få plats i den sittdelen eller är det precis?
Ohh längtar! Förhoppningsvis får jag min donkey nästa vecka! Det blev en med Sand bas och Svarta sufletter.. Ville egentligen ha en rosa och en blå suflett men de var slut
Någon som vet vart man kan beställa sufletter ? Pris?
Får min Donkey nu på torsdag!! Blir att köra direkt till flygplatsen med den då vi ska till Italien
Har en massa cam sufletter hemma och jag undrar lite hur ni tycker att jag ska göra? Ska jag sälja de eller behålla de?
Då får de flytta allihop! Åkpåse hur e de med det ?
CAM funkar eller inte?
Oh ska hämta min Donkey imorgon de sa att de skulle ringa efter de satt ihop den men jag vill ha den med en gång när de öppnar är den svår att sätta ihop? Otålig jag kommer vara imorgon :(
Nyss hemkommen med min Donkey så nöjd! Blev svart bas röd och blå suflett så himla nöjd! Nu bär det av till flygplatsen hoppas den överlever!
Nyss hemkommen ifrån Italien landet utan bra barnvagns vägar Donkeyn har levererat varje dag och är värd vartenda öre! Den kommer fram över allt och är enligt mig en perfekt resvagn! Fick mycket blickar och kommentarer
så här nöjd med en vagn har jag nog aldrig varit!
Någon som vet vart man kan få tag i åkpåsarna till bra pris?
Nu har jag bombaderat bildtråden lite
bara jag som har problem med att sätta på regnskydden?
För er som har den gamla åkpåsen hur funkar det?
Någon annan än jag som haft mycket problem med framhjulen? Vad ska man göra åt det?
La upp en bild nu på Donkeyn vs CAM ifall det var någon som ville se skillnaden :)
Hej jag ska sälja min Donkey nu och undrar vad jag ska ta för den? Köpte den ifrån Babyproffsen i september. Det är en duo.